וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: רצח את אשתו ובנו - ומחזיק ילדיו כבני ערובה

11.5.2013 / 13:10

זה 12 שעות מחזיק אדם שניים או שלושה מילדיו בביתו שבניו ג'רזי. על פי החשד, הוא רצח את אשתו, ביתר את גופתה ואז ירה למוות באחד מבניו. המשטרה מנהלת עמו משא ומתן

טרגדיה בניו ג'רזי: אדם המתבצר בביתו בטרנטון כבר 12 שעות רצח את אשתו ואחד מבניו, בעוד שהוא מחזיק ביתר ילדיו כבני ערובה – כך דיווח היום (שבת) גורם במשטרה המעורב בחקירת האירוע. כוחות משטרה רבים הוזעקו למקום וכעת מתנהל משא ומתן טלפוני בין החוטף למשטרה, המנסה לגרום לו לעזוב את הבית מבלי שיהרוג את יתר ילדיו.

המשטרה הוזעקה לבית אתמול בשעות אחר הצהריים (שעון ארה"ב) לאחר ששכנים דיווחו על אירוע חריג. לדברי הגורם, כשהשוטרים נכנסו לבית הם מצאו את גופת האישה מבותרת. לאחר שהאיש נופף לעברם באקדחו נסוגו השוטרים והבינו כי הוא אב המחזיק את ילדיו כבני ערובה. המשטרה סירבה לאשר את הפרטים מלבד העובדה כי אדם מחזיק בביתו "מספר בני ערובה".

שכנים סיפרו כי המשפחה – זוג וארבעה ילדים - עברה לבית לפני חודשיים. כאמור, על פי החשד, אחד מאותם הילדים נרצח אף הוא על ידי אביו בעוד ששניים או שלושה ילדים אחרים עדיין בבית. דובר מטעם המשטרה המקומית מסר כי המשבר מטופל בידי מומחי משא ומתן וכוחות מיוחדים מקיפים את הבית. בתי השכנים פונו מטעמי זהירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully