וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעירו של "הג'וקר": שלושה בני ערובה נורו למוות

לאחר משא ומתן טלפוני ממושך, ירו השוטרים באדם שהחזיק את בני הערובה בבית בעיירה אורורה, שם בוצע בחודש יולי הטבח במהלך הקרנת סרט בסדרת "באטמן". שבוי נוסף הצליח להימלט

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

תקרית ירי נוספת בארה"ב – ושוב באורורה שבדנבר, קולורדו. גופותיהם של שלושה בני אדם נמצאו היום (שבת) בבית בעיירה לאחר שחמוש החזיק בארבעה בני ערובה. החמוש עצמו נהרג בחילופי ירי עם המשטרה, שעות לאחר שבין הצדדים התנהל משא ומתן טלפוני לשחרור בני הערובה. האדם הרביעי שהוחזק בבית הצליח להימלט ממנו.

כלי תקשורת בארה"ב דיווחו כי השוטרים הוזעקו למקום סביב השעה 3:00 לפנות בוקר (שעון מקומי) בעקבות דיווחים על ירי. תושבי הבתים הסמוכים פונו מסיבות ביטחוניות והמשטרה העבירה הוראות בטיחות ליתר תושבי האזור. לפי שעה, לא ברור מה המניע למעשה והאם היה קשר מוקדם בין החוטף לבני הערובה.

כאמור, זו אינה הפעם הראשונה מה מתבצע אירוע ירי בעיירה. בחודש יולי האחרון נכנס ג'יימס הולמס לאולם קולנוע במהלך הקרנת הסרט האחרון בסדרת סרטי "באטמן" וירה למוות ב-12 בני אדם. 58 בני אדם נוספים נפצעו בתקרית. לאחר הירי, התברר כי הולמס בן ה-24 נהג להיפגש דרך קבע עם פסיכיאטרית מאוניברסיטת קולורדו ואף שלח לה מחברת ובה "פרטים מלאים על הדרך שבה הוא מתכוון להרוג בני אדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully