וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון: נעצר אדם שאיים להתאבד עם עמיתיו לשעבר

רק אחרי כמה שעות הצליחו שוטרים לשכנע את מייקל גרין, בן 50, לצאת מהבניין בו התבצר עם בני ערובה שלקח, ואיים להתאבד לצדם. כנראה מדובר באדם שפוטר מעבודתו וחיפש נקמה

שוטרים וצלפים צרו אחר הצהריים (שישי) על בית משרדים במרכז לונדון, מחשש שגבר בן כחמישים לקח עמו לפחות ארבעה בני ערובה. החשוד נעצר אחרי מצור של כמה שעות, אחרי שאיים לפוצץ מכלי גז להתפוצץ עם הקבוצה, ככל הנראה עמיתים לשעבר במשרד שבו הועסק. האזור, הסמוך למוזיאון הבריטי, נחסם לתנועה ותושבים פונו ממנו.

כלי תקשורת דיווחו כי החשוד זוהה כמייקל גרין. הוא התבצר בבניין בן חמש קומות בדרך טוטנהאם קורט. מתווך משטרתי נשלח לשוחח עמו ולנהל עמו משא ומתן. המשטרה סגרה את כל הרחובות במרחק 300 מטרים מהבניין, לאחר שהחשוד החל להשליך חפצים מאחד החלונות, בהם מחשבים, ניירות וציוד משרדי אחר.

למרות עדויות רבות לפיהן גרין לקח עמו לפחות ארבעה בני ערובה, במשטרה סירבו לאשר כל דיווח, גם את זה על מעצרו. מקור בסקוטלנד יארד הבהיר כי לא מדובר באירוע טרור, וכי נראה שמדובר באדם שביקש לנקום במעסיקיו.

מסביב לבניין נראו שוטרים רבים וצלפים שהוצבו על הגגות, לצד אמבולנסים וכבאיות. תחנת הרכבת התחתית הסמוכה לבניין, ברחוב גודג', נסגרה. לפי אחד הדיווחים, גרין בא בבוקר לבניין, ואמר כי הוא לא מעוניין לחיות עוד. במקביל, דווח כי גרין הוא עובד שניסה להתקבל לאחד המשרדים השוכנים בבניין, אך נכשל בקורס שהיה עליו לעבור. מכרים תיארו אותו כמי ש"חווה אכזבה גדולה לאחרונה".

  • עוד באותו נושא:
  • לונדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully