וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליפורניה: החשוד ברצח בת 8 – אחיה בן ה-12

12.5.2013 / 16:56

לאחר שנמצאה גופתה של לילה פולר בביתה בחודש שעבר, יצאו כ-1,000 מתושבי האזור לחפש אחריה. כעבור כמה שבועות עצרה המשטרה את אחיה, והוא צפוי להיות מואשם ברצח

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

המשטרה בוואלי ספרינגס שבצפון קליפורניה סבורה שהצליחה לפענח רצח מזעזע של בת 8 – אך העיירה הזו רחוקה מלשוב לשגרת היום-יום השקטה. החשוד בדקירתה למוות של הילדה לילה פולר בחודש שעבר הוא לא אחר מאשר אחיה בן ה-12. שריף המחוז, גארי קונץ, הודיע היום (ראשון) כי הילד – ששמו לא הותר לפרסום - נעצר, והוא צפוי להיות מואשם ברצח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחיה סיפר כי ראה פולש יוצא מהבית ואז מצא את גופתה. לילה פולר/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שנמצאה גופתה של פולר ב-27 באפריל, החלו החוקרים, בשיתוף כ-1,000 מתנדבים תושבי האזור, במצוד נרחב אחר חשודים. השריף לא ציין בהצהרתו אלו ראיות הובילו למעצר האח, אולם במהלך החקירה פורסם כי נאספו שרידי DNA וטביעות אצבעות מהזירה, וכן כי נבדקו סכיני המטבח בבית.

במהלך החיפושים, השוטרים הסתייעו בעדותו של הילד, שאז עדיין לא היה חשוד, אשר סיפר כי הבחין באדם שפרץ לבית נמלט ממנו בעת ששני הילדים ואח נוסף היו בו לבדם. לדבריו, האיש היה גבוה עם שיער שיבה ארוך. הילד הוסיף כי לאחר שהפולש נמלט, הוא מצא את גופת אחותו. הוא חייג למשטרה ולהוריו, שצפו באותה עת במשחק ספורט.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully