וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: בן 4 שיחק עם רובה וירה למוות בחברו

משרד התובע המחוזי בניו ג'רזי מסר כי הילד שנורה, ברנדון הולט בן השש, נפצע קשה אך מת מפצעיו בבית החולים. המשטרה המקומית חוקרת כיצד הגיע כלי הנשק לידי הילד היורה

למרות הגבלות הנשק המחמירות שקיימות במדינת ניו ג'רזי, חלק מתושבי העיירה תומס ריבר שבמחוז אושן דורש להחמיר עוד יותר את ההגבלות על נשיאת כלי נשק, לאור מקרה שבו ילד בן ארבע, ששיחק עם רובה מחוץ לביתו, ירה בשוגג בחברו בן השש והרג אותו. סוכנות הידיעות AP דיווחה כי הרשויות בניו ג'רזי הודיעו הלילה (רביעי) כי הילד שנפגע באורח קשה פונה לטיפול בבית חולים כשהוא סובל מפציעה בראשו - שם מת מפצעיו. אמו של הילד היורה, שהבחינה במתרחש, הזעיקה את כוחות ההצלה.

התובע המחוזי, ג'וזף קורונטו, מסר כי התקרית אירעה בליל שני בעיירה תומס ריבר שבמחוז אושן, בעת שהילד בן הארבע יצא מביתו עם רובה טעון בכדור בקוטר 0.22 אינץ'. במהלך המשחק הוא פלט כדור שפגע בשכנו בן השש. הילד בן הארבע לא נפגע בתקרית. התובע קורונטו מסר כי חקירת המקרה נמצאת בראשיתה, ומוקדם מדי לדעת האם אנשיו ימליצו להעמיד לדין את המעורבים בתקרית. הוא סירב למסור פרטים אודות הבעלים של הרובה וכיצד הוא הגיע לידי הילד. מפקד המשטרה המקומית, מייקל מסטרונרדי, אמר כי מקרה הירי זעזע את תושבי העיירה כולה. "בשלב זה כולנו מתפללים לשלומו של הילד, ואני מקווה שכולם יעשו כן", אמר קצין המשטרה לפני שהתבשר על מותו.

"מי מאפשר לבן ארבע לשחק עם רובה?"

רונלד הולט, אביו של הילד שנורה, ברנדון, סיפר לכלי תקשורת מקומיים כי בנו הוא הצעיר מבין שלושת ילדיו. דבי קוטו, המתגוררת בסמוך לשתי המשפחות, אמרה כי היא "חשה עצב עבור הילדים שמעורבים בתקרית ועבור משפחותיהם, אך אני כועסת על הבעלים של הרובה, שאפשר לילד בן ארבע להניח את ידיו על כלי נשק טעון". לדבריה, "בדיוק סיפרתי לאחותי כמה נחמד לראות ילדים משחקים ביחד ונהנים, ואז זה קרה". השכנה הוסיפה כי אמו של הילד בן הארבע נראתה נסערת והיא ניסתה לברר מה בדיוק קרה.

מספר ימים קודם לכן ילד בן ארבע בטנסי לקח לידיו אקדח וירה בשוגג באשתו של סגן השריף המקומי, במהלך פיקניק שערכו תושבי המקום. האשה מתה מפצעיה במקום. תושבי ארצות הברית עדיין מנסים לעכל את גודל האסון שאירע בחודש דצמבר שעבר כאשר הצעיר אדם לנזה ירה למוות ב-26 בני אדם, רובם ילדים, בטבח בבית הספר היסודי "סנדי הוק" בעיירה ניוטאון שבקונטיקט. בשבוע שעבר אישר מושל קונטיקט, דנאל מאלוי, את החוק להגבלת החזקת נשק ותחמושת במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully