וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצמרר: ארבעה כלבי פיטבול תקפו למוות אישה בארה"ב

תושבת העיירה ליטלרוק שבקליפורניה הלכה להנאתה ברחוב כשלפתע קפצו עליה הכלבים וגרמו למותה. תושבת העיירה: "זה ממש מפחיד. אני שוקלת להצטייד באקדח להגנה עצמית"

רשויות החוק בקליפורניה שבארצות הברית חוקרים חשד לפיו ארבעה כלבים מסוג "פיטבול" תקפו ביום חמישי האחרון אישה, בת 63, וגרמו למותה. אנשי משרד השריף חושדים כי הכלבים תקפו את האישה, שמתגוררת בליטלרוק, עיירה המרוחקת כמה עשרות קילומטרים צפון מזרחית ללוס אנג'לס, בעת שרצה להנאתה בשכונת מגוריה. היא מתה באמבולנס בדרכה לבית החולים, ושמה עדיין לא הותר לפרסום.

כלב פיטבול נשך בת 13 בבאר שבע. AP
"אנשים שולחים כלבים לחופשי ומתנערים מאחריות אליהם". כלב פיטבול/AP

לדברי תושבים החיים באזור, לא בטוח שניתן יהיה לאתר את הבעלים של הכלבים התוקפים, משום שככל הנראה לא היו להם קולרים. "באזור הזה יכול מאוד להיות מצב שבו אנשים שולחים כלבים לחופשי ומתנערים מאחריות אליהם", אמר ג'ון מלינר, תושב העיר פאלמדייל הסמוכה.

מותה הטראגי של האישה בליטל רוק כתוצאה מתקיפת כלבים היה רק אחד מבין כמה שאירעו בקליפורניה בחודשים האחרונים. בחודש שעבר, קלאודיה גז'רדו, בת 38, הותקפה למוות על ידי כלב מסוג פיטבול בחזית חצר ביתה. בפברואר השנה, מתה אלסי גרייס, בת 91 לאחר שפיטבול תקף אותה במלונית בה ישנה.

"זה ממש מפחיד", הודתה דיאן הופמן, תושבת ליטלרוק, כשנדרשה להגיב לאירוע הקשה לפני יומיים. "אני לא יודעת מה לחשוב. אני באמת חושבת שאני אצטייד באקדח כדי להגן על עצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully