וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 נערים נעצרו בחשד שהכו חשוד באונס הקבוצתי

26.12.2013 / 10:36

השלושה חשודים כי בעת ששהו עמו ברכב שב"ס הכו את המתלונן - חשוד מרכזי באונס בת ה-12, כך נחשף בוואלה! חדשות. החשודים, ששדדו את נעליו של המתלונן, הובאו להארכת מעצר

צילום: דניאל בוק, אבי כהן; עריכה: טל רזניק; קריינות: אביב אברמוביץ'

שלושה נערים בני 14 ו-15 נעצרו אתמול (רביעי) בחשד שהיכו את אחד החשודים באונס בת ה-12 במרכז, בעת שהיו עמו בכלי רכב של השב"ס. המתלונן נפגע באורח קל ונזקק לטיפול רפואי. בנוסף, נעליו של המתלונן נמצאו אצל אחד החשודים. השלושה הובאו הבוקר להארכת מעצרם בבית המשפט לנוער בתל אביב.

שלשום נחשף בוואלה! חדשות כי החשוד המרכזי בפרשת האונס הקבוצתי הוכה על ידי נערים עבריינים שהיו עמו בכלי רכב של השב"ס, שהוביל אותו לחקירה נוספת בתחנת מרחב דן. הנערים האחרים שהיו בכלי הרכב אינם קשורים לפרשת האונס הקבוצתי. מסיבה שאינה ברורה, במהלך הנסיעה עזב אחד ממלווי שירותי בתי הסוהר את הנער.

במהלך הנסיעה נשאל הנער במה הוא חשוד. החשוד חש לא בנוח לציין את החשדות המיוחסים לו, ולכן סיפר כי נעצר בחשד להתפרצות. בשלב מסוים, כך לפי החשד, נשאל מאיזו עיר הוא. כאשר השיב, הסיקו הנערים כי הוא קשור לפרשה והחלו להכותו ולהשפילו.

עוד על פרשת האונס הקבוצתי במרכז:
הילדה שעברה אונס קבוצתי: "איימו שיהרגו אותי"
"הורו לילדה להתפשט ואנסו באכזריות בזה אחר זה"
עדות הנער החשוד בפרשת האונס: "אמרו לי שהיא זורמת"

הנערים המואשמים באונס הקבוצתי של הקטינה מובאים להארכת מעצר, דצמבר 2013. יותם רונן
אחד החשודים באונס הקבוצתי בהארכת מעצרו/יותם רונן

בין השאר, הם גנבו את נעליו, הכו אותו בראשו ובצלעותיו באמצעות אזיקים, השפילו אותו תוך שהם דורשים ממנו להוריד את ראשו וללקק את נעליו ועוד. כאשר נפגש הנער עם עורך דינו קובי בן שעיה, הבחין האחרון בכתמי דם על חולצתו של החשוד. על פי החשד, גם את החולצה החליטו הנערים לגנוב ממנו. מיד עם הגיעו לתחנה, הועבר הנער לבית החולים איכילוב בתל אביב לקבלת טיפול רפואי. במקביל, עורך דינו פנה למשטרה בדרישה לשחררו לאלתר, לטענתו – בשל המחדל שגרם לפציעתו. בשלישי בערב שוחרר החשוד, יחד עם שלושה חשודים נוספים בפרשה, למעצר בית מלא למשך 30 יום.

משירות בתי הסוהר נמסר בתגובה: "לא ידוע לנו על אירוע חריג במהלך הנסיעה. יחד עם זאת, בעקבות הטענה הנושא ייבדק". במשטרת מחוז תל אביב אישרו את הפרטים וכי התקבלה תלונה בנושא, כאשר הנער נלקח לבדיקות רפואיות בבית החולים איכילוב מיד עם הגיעו לתחנה. הנושא הובא לידיעתו של סגן מפקד מרחב דן, רב-פקד ניר עקרון, שהעביר את הפרטים לבדיקת השב"ס.

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully