וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטר שנדקר בפיגוע מדבר: רוצה להגיע הביתה

בביקור שערך רב-ניצב דנינו בבית החולים שערי צדק בירושלים, חיזק את ידי השוטר רמי רביד שנדקר על ידי פלסטיני בבנימין ואמר: "התרשמתי מהדרך המקצועית שבה פעלת"

צילום: חטיבת דובר המשטרה, מור שאולי, עומר מירון; עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

רמי רביד, השוטר שנפצע בפיגוע הדקירה שאירע שלשום ביישוב אדם בבנימין, ממשיך להתאושש. היום (רביעי) ערך מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, ביקור בבית החולים שערי צדק בירושלים ונפגש עם רביד שאושפז שם. "יש עדיין כאבים. הביאו לי משכך כאבים חדש, מקווה שהוא יעבוד יותר טוב. כמה שיותר מהר להגיע הביתה", אמר רביד למפכ"ל. רנ"צ דנינו אמר כי הוא מקווה שרביד ישתחרר במהרה מבית החולים וישוב לביתו. "קח את הזמן להחלים. היה פה נס גדול. ראיתי את התמונות (מהפיגוע – י.א), אתה מבין את גודל הנס".

עוד בוואלה! חדשות:
הרוג הפיגוע בעזה הובא למנוחות: "לא דורשים נקמה"
"נתניהו של שנות ה-90 היה מבטל את שחרור האסירים"
זעזוע נוסף בטורקיה: שרים בכירים התפטרו מהממשלה

המפכ"ל יוחנן דנינו בביקור אצל השוטר שנדקר, רמי רביד, בביה"ח שערי צדק בירושלים. דצמבר 2013. חטיבת דוברות המשטרה, חטיבת דובר המשטרה
השוטר רמי רביד והמפכ"ל יוחנן דנינו/חטיבת דובר המשטרה, חטיבת דוברות המשטרה

אתמול התעורר רביד מתרדמתו ונותק ממכונת ההנשמה שאליה חובר. ביום שני ארב לרביד מחבל פלסטיני בעת שכיוון את תנועת כלי הרכב בכיכר ביישוב, דקר אותו בגבו ונמלט מהמקום. כוחות רבים של משטרה ערכו סריקות בסיוע מסוק לאיתור החשוד בדקירה. רביד סיפר כי לאחר שנדקר הוא חשש שמישהו ישלוף את הסכין מגופו ויסב נזק רב יותר. "שכבתי על הרצפה, כדי שלא יגיע מישהו שיהיה לו את אינסטינקט המשיכה". הוא הסביר כי שוטרת שהייתה עמו מנעה מאנשים לעשות זאת. "היא הרגיעה אותי וביקשה שאף אחד לא ייגע. היא שמרה עליי, ובאמת אף אחד לא נגע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
השוטר שנדקר בבנימין התעורר: "מדבר וצוחק". עומר מירון
רמי רביד/עומר מירון

המפכ"ל אמר לשוטר הפצוע כי הוא מצפה שבהקדם הוא יוכל להשתתף בפרויקט "משטרת ישראל בשביל ישראל", שבמסגרתו שוטרים מכל תחנות המשטרה בארץ יצעדו לאורך שביל ישראל. דנינו אף כתב הקדשה לשוטר הפצוע: "לרס"מ רמי רביד היקר, התרשמתי מאוד מהדרך המקצועית בה פעלת באירוע שבו נדקרת על ידי מחבל בצומת אדם, כמו גם מהקריירה המשטרתית שלך עד כה. ההצטיינות, המסירות, הנחישות שמאפיינות אותך, באו לידי ביטוי גם באירוע הזה. אני מאחל לך ולמשפחתך החלמה מהירה. בהוקרה ובהערכה ממני".

דקות ספורות לאחר האירוע התקשר רביד לאחיו ותיאר בפניו את שאירע לו. בהקלטת שיחת הטלפון שהגיעה לידי וואלה! חדשות, נשמע רביד אומר לאחיו, בעוד הסכין תקועה בגבו: "שי, איפה אתה? תקשיב תגיד לאימא בעדינות, דקרו אותי בגב, אני בדרך לבית חולים". אחיו של השוטר הגיב בפליאה ואמר: "אתה רציני?". בהמשך נשמע רביד אומר: "כן, אני רציני, אני בדרך לבית חולים, אני מפונה לשערי צדק כרגע". מצבו של רביד מוגדר כעת בינוני.

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully