וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפכ"ל: הערכנו שהמו"מ יגרור התנגדות מצד הקיצונים

25.12.2013 / 12:24

רב-ניצב יוחנן דנינו חיזק את ידי השוטר רמי רביד, שנדקר בגבו בפיגוע ביישוב אדם בבנימין. "יש עלייה בטרור העממי", אמר דנינו בביקור בבית החולים שערי צדק

צילום: מור שאולי, עומר מירון, טל אנגלנדר, שי מכלוף; עריכה: טל רזניק

מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, ביקר היום (רביעי) בבית החולים שערי צדק בירושלים את רמי רביד - השוטר שנפצע בפיגוע הדקירה שאירע שלשום ביישוב אדם בבנימין, וחיזק את ידיו. "זה אירוע חמור מאוד שמצטרף לרצף של אירועי טרור בימים האחרונים. ראינו זאת בבת ים ובגדר בעזה אתמול. בתקופה האחרונה יש עלייה באירועים שמסווגים על ידנו כטרור עממי", אמר רנ"צ דנינו.


עוד בוואלה! חדשות:
בשל ההסלמה בדרום: נתניהו הורה לכנס את חברי הקבינט
חשד לניסיון חיסול: מטען חבלה התפוצץ ברכב בנהריה
זעזוע נוסף בטורקיה: שרים בכירים התפטרו מהממשלה

לדברי המפכ"ל, "בתקופה האחרונה הערכנו שברגע שיתחיל משא ומתן מדיני - נחווה עלייה באירועים אלה, של גורמים קיצוניים שמתנגדים לכך".

ראש הממשלה בנימין נתניהו, ראש עיריית ירושלים ניר ברקת ומפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו מקיים הערכת מצב בחמ"ל עיריית ירושלים. דצמבר 2013. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
המפכ"ל יוחנן דנינו עם ראש הממשלה/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

דנינו ציין לשבח את פעולתם של נהג האוטובוס בפיגוע בבת ים ושל האזרח שהיה עמו, אשר פינו את נוסעי האטובוס והצילו את חייהם. "זו דוגמה לשיתוף הפעולה שאנו רוצים לראות", אמר, והוסיף: "באירועים האחרונים אנו רואים שהשוטרים עומדים ועושים את עבודתם בנחישות יחד עם כל כוחות הביטחון האחרים. אני מאוד מקווה שבשיתוף פעולה נצליח לעבור את התקופה הזו בצורה טובה ללא נפגעים".

אתמול התעורר רביד מהרדמתו ונותק ממכונת ההנשמה אליה חובר. מחבל פלסטיני ארב לו בעת שכיוון את תנועת כלי הרכב בכיכר ביישוב, דקר אותו בגבו ונמלט מהמקום. כוחות רבים של משטרה ערכו סריקות בסיוע מסוק לאיתור החשוד בדקירה. דקות ספורות לאחר האירוע התקשר רביד לאחיו ותיאר בפניו את שאירע לו. בהקלטת שיחת הטלפון שהגיעה לידי וואלה! חדשות, נשמע רביד אומר לאחיו, בעוד הסכין תקועה בגבו: "שי, איפה אתה? תקשיב תגיד לאימא בעדינות, דקרו אותי בגב, אני בדרך לבית חולים". אחיו של השוטר הגיב בפליאה ואמר: "אתה רציני?". בהמשך נשמע רביד אומר: "כן, אני רציני, אני בדרך לבית חולים, אני מפונה לשערי צדק כרגע". מצבו של רביד מוגדר בינוני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השוטר רמי רביד/מערכת וואלה!, צילום מסך

"דבר ראשון הוא התקשר לגרושתו ואמר לה שתשמור על הילדים. זה כבר היה נשמע טראומתי", סיפר לוואלה! חדשות אחיו של השוטר, ג'קי רביזדה. "הייתי במשמרת מתוקף תפקידי כמפקד תחנת הכבאות בגבעת זאב, ושמעתי את הדיווח על שוטר שנדקר", סיפר האח. "ישר התקשרתי אליו. הוא ענה לי, אמר לי שדקרו אותי בגב. הייתי בהלם, עזבתי את הכול וטסתי לבית חולים. כשהגעתי הוא כבר היה בחדר ניתוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully