וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לניסיון חיסול: מטען חבלה התפוצץ ברכב בנהריה

קובי מנדל

25.12.2013 / 10:33

כוחות רבים של משטרה הוזעקו לשדרות יצחק בן צבי בעיר בעקבות פיצוץ שאירע במכונית חונה. לא היו נפגעים באירוע ונזק קל נגרם לכלי הרכב. ככל הנראה, מטען קטן הוטמן תחתיו

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'
פיצוץ  מטען ברכב בנהריה, דצמבר 2013. אדריאן הרבשטיין
המכונית שנפגעה בפיצוץ המטען בנהריה/אדריאן הרבשטיין

פיצוץ אירע הבוקר (רביעי) במכונית חונה בשדרות יצחק בן צבי בנהריה. אין נפגעים, אך נזק קל נגרם לכלי הרכב. כוחות רבים של משטרה שהוזעקו למקום חוקרים את נסיבות המקרה. מחקירה ראשונית עולה כי הרקע הוא פלילי, לאחר שהתגלה כי מטען חבלה הוטמן תחת המכונית.

עוד בוואלה! חדשות:
בשל ההסלמה בדרום: נתניהו הורה לכנס את חברי הקבינט
הכדור בידיים שלהם: השרים יבטלו את שחרור האסירים?
שישה יהודים נעצרו בצרפת אחרי שהיכו "נאו-נאצים"

לפני יותר משבוע הוצתה בעיר מכוניתו של עורך דין אורן סודאי בשעה שזו חנתה ליד ביתו. במשטרה חושדים כי הרקע להצתה הוא עיסוקו וכן חברותו במועצת העיר. לפי שעה, לא ברור אם יש קשר בין שני המקרים.

אזור הפיצוץ בנהריה

שלשום נפצעו באורח קשה אב ובנו בפיצוץ שאירע בכלי רכב ברחוב המורן ברחובות. כתוצאה מהפיצוץ התלקחה המכונית. כוחות מד"א שהוזעקו למקום העניקו טיפול ראשוני לנפגעים - בן 25 שסובל מכוויות, ובן 45 עם פגיעה רב-מערכתית. השניים המוכרים למשטרה פונו לבית החולים קפלן בעיר. במשטרה חושדים כי מדובר בניסיון חיסול. זמן קצר לאחר מכן נעצרו עשרה בני אדם בחשד למעורבות בפיצוץ המכונית, ואתמול הורה בית משפט השלום ברמלה להאריך עד מחר את מעצרם של שבעה מהם.

מפקד מרחב שפלה במשטרה, תת-ניצב יהודה בן עטר, אמר כי המטען התפוצץ תוך כדי נסיעה, כשהאב ובנו ברכב. "מוקדם מדי לקבוע מה המניע ומי הם החשודים הפוטנציאלים. מדובר במקרה חמור, אבל אנחנו מטפלים בזה", אמר. עם זאת, במשטרה מעריכים כי השניים היו קשורים בדרך זו או אחרת לעבריין בשם אייל נגר המסוכסך עם משפחת פשע אחרת בעיר - משפחת לביא, וכי האירוע קשור לעימות בין המשפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully