וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוג הפיגוע בעזה הובא למנוחות: "לא דורשים נקמה"

רמי שני

25.12.2013 / 14:30

בני משפחה וחברים חלקו כבוד אחרון לסאלח אבו-לטייף, הצעיר מרהט שנהרג מירי צלף בגבול רצועת עזה. המשפחה לא מבקשת נקמה: גם בעזה נהרגה ילדה. אף נציג ממשלה לא נכח בהלוויה

צילום: באדיבות ערוץ 9, עריכה: יותם בן-דוד

מאות בני אדם בהם בני משפחה, חברים ומכרים, ליוו היום (רביעי) למנוחות את הצעיר סאלח אבו-לטייף שנהרג אתמול בפיגוע הירי בגבול בין ישראל לרצועת עזה, סמוך לנחל עוז. על אף העובדה שאבו-לטייף נהרג כאשר עבד מטעם משרד הביטחון בתיקון גדר הגבול, אף נציג רשמי מהמשרד או מהממשלה לא נכח בהלוויה בבית העלמין ברהט. ראוי לציין כי אין נוהל מחייב להשתתפות נציג ממשלה רשמי בהלוויות של נפגעי פעולות איבה.

עוד בוואלה! חדשות:
המפכ"ל: הערכנו שהמו"מ יגרור התנגדות מצד הקיצונים
אושר טרומית: הטבות מס זהות לזוגות חד-מיניים
שישה יהודים נעצרו בצרפת אחרי שהיכו "נאו-נאצים"

סלאח אבו לטייף מרהט, נהרג מירי צלף סמוך לנחל עוז. באדיבות המשפחה
סאלח אבו-לטייף/באדיבות המשפחה

"הכדור שהרג את הצעיר הזה הוא כדור פלסטיני", ספד לצעיר שייח חמאד אבו-דאבס, "אבל אנחנו לא דורשים נקמה כי גם שם (בעזה - ר.ש) נהרגה ילדה בת ארבע". לדבריו, "אנחנו מקווים שתיפסק שפיכות הדמים, שלטייף יהיה הקורבן האחרון ושישכון שלום בין העמים". אבו-לטייף, תושב רהט בן 22 נהרג מאש צלפים שנפתחה לעברו בזמן שעבד באזור גדר המערכת בנחל עוז. הוא פונה באמצעות מסוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם מת מפצעיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
הלווייתו של סלאח אבו לטיף שנהרג אתמול בנחל עוז, דצמבר 2013. צילום: אדי ישראל, מעריב
הלוויית אבו-לטייף ברהט/מעריב, צילום: אדי ישראל

תקרית הירי שאירעה אתמול הובילה לתגובה החריפה ביותר של ישראל מאז מבצע "עמוד ענן" בנובמבר 2012. כלי טיס של חיל האוויר, טנקים וכוחות חי"ר, תקפו מטרות ברחבי הרצועה, שכללו אתר לייצור אמצעי לחימה ותשתית טרור בדרום הרצועה ומוקד פעילות טרור ותשתית טרור במרכז הרצועה. כמו כן הותקפו שתי תשתיות טרור בצפון הרצועה. במקביל, כוח של צה"ל זיהה שני פלסטינים מתקרבים לגדר המערכת בצפון הרצועה סמוך לזיקים, פתח לעברם באש וזיהה פגיעה. כלי תקשורת פלסטיניים דיווחו כי ילדה בת ארבע נהרגה בתקיפה באזור אל-מע'אזי שבמרכז הרצועה וכי ארבעה בני אדם נוספים - בהם אמה ואחותה של הילדה - נפצעו באותה תקיפה, בהם פצוע אחד באורח קשה.

לאחר שהתבשרו אתמול על מותו, הגיעו בני משפחתו של אבו-לטייף וכן מכרים רבים לסוכת האבלים בשכונה 13 ברהט. קרוביו תיארו אותו כצעיר שרק החל לבנות את חייו. לדברי דודו, אחמד אבו-לטייף, "הוא התחיל לבנות בית עם האח שלו ועמד להתארס ולהתחתן". עוד סיפרו קרוביו: "כולם במשפחה אהבו אותו. אנחנו לא כל כך יודעים מה קרה שם. היום הוא התחיל כנראה לעבוד בגדר. עד עכשיו הוא עבד כנהג משאית, כמו אבא שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully