וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרובי הצעיר שנהרג מירי מעזה: "בדיוק עמד להתחתן"

רמי שני

24.12.2013 / 18:09

משפחתו של סאלח אבו-לטייף, תושב רהט בן 22, שנורה הבוקר מאש צלפים סמוך לרצועת עזה, התקשתה לקבל את הבשורה על מותו: "רצה להקים בית ומשפחה כמו כל צעיר אחר בישראל"

צילום: שי מכלוף, רומן ואינר, רויטרס; עריכה: טל רזניק; קריינות: לירון בארי

ההסלמה באזור הדרום: סאלח אבו-לטייף, תושב רהט, הוא הצעיר בן ה-22 שנהרג הבוקר (שלישי) מירי צלפים בזמן שעסק בעבודות תחזוקה של גדר המערכת בצפון רצועת עזה. מדובר בהרוג הראשון מאז מבצע "עמוד ענן" מירי שמקורו ברצועה. לאחר תקרית הירי, שאירעה באזור נחל עוז, פונה אבו-לטייף באמצעות מסוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע, ושם מת מפצעיו. בעת שנפגע עסק אבו-לטייף בעבודות ניקוי במקום.

ההסלמה בדרום - כותרות נוספות:
צה"ל תקף מטרות בעזה, "ילדה נהרגה"
בצה"ל מעריכים: ההסלמה - בשל המשבר הכלכלי
צה"ל סיכל הנחת מטען סמוך לגדר המערכת

סלאח אבו לטייף מרהט, נהרג מירי צלף סמוך לנחל עוז. באדיבות המשפחה
ההרוג הראשון מירי מהרצועה מאז "עמוד ענן". אבו-לטייף/באדיבות המשפחה

משפחתו של סאלח, שהועסק על ידי חברת קידוחי שבת, התקשתה לקבל את הבשורה. קרוביו תיארו אותו כצעיר נחמד שרצה לבנות את חייו. לדברי דודו, אחמד אבו-לטייף, "הוא התחיל לבנות בית עם האח שלו ועמד להתארס ולהתחתן". עוד סיפרו קרוביו: "כולם במשפחה אהבו אותו. אנחנו לא כל כך יודעים מה קרה שם. היום הוא התחיל כנראה לעבוד בגדר. עד עכשיו הוא עבד כנהג משאית, כמו אבא שלו".

שעות לאחר האירוע הקטלני החלו מכרים רבים ובני משפחה להתאסף בסככת אבלים בשכונה 13 ברהט, לא הרחק מבית המשפחה. לדברי קרוביו, סאלח רצה לחיות כמו כל צעיר אחר בישראל ולהקים בית ומשפחה. "שמענו שהוא נפגע מירי. זה כואב לי מאוד. קשה לי לחשוב על זה", אמר סבו של סאלח בדמעות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
כוחות צה"ל סמוך לגדר המערכת באזור נחל עוז לאחר פיגוע הירי, 24 בדצמבר 2013. רויטרס
ג'יפים של צה"ל סמוך לגדר המערכת, היום/רויטרס

בעקבות פיגוע הירי, תקף צה"ל בצהריים מטרות ברצועת עזה. בתקיפה השתתפו כלי טיס של חיל האוויר, טנקים וכוחות חי"ר. מדובר צה"ל נמסר כי המטרות שהותקפו הן אתר לייצור אמצעי לחימה ותשתית טרור בדרום הרצועה, מוקד פעילות טרור ותשתית טרור במרכז הרצועה וכן שתי תשתיות טרור בצפון הרצועה. עוד נמסר כי זוהו פגיעות מדויקות במטרות וכי מטוסי חיל האוויר שבו בשלום לבסיסם. במקביל, כוח של צה"ל זיהה שני פלסטינים מתקרבים לגדר המערכת בצפון הרצועה סמוך לזיקים. הכוח פתח באש וזיהה פגיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully