וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבנים על אוטובוס בשומרון: אדם אחד נפגע קל

24.12.2013 / 22:48

עוד אירוע טרור: שעות לאחר שסאלח אבו לטייף נורה למוות שעה שעבד באזור גדר הביטחון בעזה, נרגם אוטובוס בין עלי זהב לאורנית. אדם אחד נפצע קל וטופל במקום על ידי מד"א

צילום: שי מכלוף, רומן ואינר, רויטרס; עריכה: טל רזניק; קריינות: לירון בארי

צפו בסיכום אירועי היום בעזה

אדם אחד נפגע הערב (שלישי) באורח קל כאשר האוטובוס בו נהג בכביש מעלי זהב לאורנית בשומרון נרגם באבנים. נהג האוטובוס הפצוע המשיך בנסיעה לכיוון מחסום אורנית. צוות מגן דוד אדום העניק במקום טיפול רפואי לפצוע.

עוד בוואלה! חדשות:
בחמאס חותרים ל"פיצוץ מבוקר" - שעשוי לצאת משליטה
נתניהו במסר חריף לחמאס: "מי שינסה אותנו - יחטוף"
"בגלל טעות": 150 מבקשי מקלט ישוחררו ממעצר?

פרמדיק מד"א אילן בנצקי שהעניק טיפול רפואי לפצוע מהאוטובוס מספר: "חברנו לאוטובוס במחסום אורנית, נהג האוטובוס, גבר כבן 51, סיפר כי במהלך הנסיעה אבן נזרקה על האוטובוס ופגעה בשמשה הקדמית. הנהג נפצע בראשו באורח קל, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים בילינסון. בסמוך לאוטובוס היו שני רכבים פרטיים שנפגעו גם הם מהאבנים, נוסעי הרכבים הפרטים נבדקו ולא נזקקו לפינוי לבית החולים".

שעה מאוחר יותר, לא רחוק משם - על כביש 5 באזור אורנית, שוב יידו פלסטינים אבנים ופגעו במכונית ישראלית שנעה על הציר. כתוצאה מכך נפצע גבר אחד באורח קל, ואישה לקתה בחרדה. הם פונו לבית החולים בילינסון.

מוקדם יותר נהרג סאלח אבו-לטייף, תושב רהט בן 22, מאש צלפים שנפתחה לעברו, שעה שעבד באזור גדר הביטחון בנחל עוז. הוא פונה באמצעות מסוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע, אולם שם הוא מת מפצעיו.

אזרח ישראלי נהרג מירי צלף בגבול רצועת עזה, 24 בדצמבר 2013. AP
פעילות צה"ל בסמוך לרצועת עזה, היום/AP

מאוחר יותר תקף צה"ל מטרות ברצועה עזה. בתקיפה השתתפו כלי טיס של חיל האוויר, טנקים וכוחות חי"ר. מדובר צה"ל נמסר כי המטרות שהותקפו הן: אתר לייצור אמצעי לחימה ותשתית טרור בדרום הרצועה, מוקד פעילות טרור ותשתית טרור במרכז הרצועה וכן שתי תשתיות טרור בצפון הרצועה. עוד נמסר כי זוהו פגיעות מדויקות במטרות וכי מטוסי חיל האוויר שבו בשלום לבסיסם. במקביל, כוח של צה"ל זיהה שני פלסטינים מתקרבים לגדר המערכת בצפון הרצועה סמוך לזיקים. הכוח פתח באש וזיהה פגיעה.

סלאח אבו לטייף מרהט, נהרג מירי צלף סמוך לנחל עוז. באדיבות המשפחה
סאלח אבו-לטייף/באדיבות המשפחה

משרד הבריאות בעזה מסר כי בסך הכול אירעו 15 תקיפות שונות לאורך הרצועה. כלי תקשורת פלסטיניים דיווחו כי ילדה בת ארבע נהרגה בתקיפה באזור אל-מע'אזי שבמרכז הרצועה וכי ארבעה בני אדם נוספים - בהם אמה ואחותה של הילדה - נפצעו באותה תקיפה, בהם פצוע אחד באורח קשה. בנוסף, דווח כי גם מטה הזרוע הצבאית של חמאס בשכונת זיתון בעיר עזה הותקף. קודם לכן, דיווח אתר האינטרנט של העיתון "אל-קודס אל-ערבי" כי ממשלת חמאס הורתה לכל אנשיה לפנות את המפקדות הביטחוניות ברצועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully