וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו במסר חריף לחמאס: "מי שינסה אותנו - יחטוף"

ראש הממשלה הגיב לפיגוע הירי בגבול עזה, וכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "אני לא מציע לאף אחד לנסות אותנו". ח"כ גלאון בתגובה: "התבטאות וולגרית, שמעידה על היעדר שיקול דעת"

צילום: שי מכלוף, רומן ואינר, רויטרס; עריכה: טל רזניק; קריינות: לירון בארי

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שלח אמש (שלישי) מסר חריף לארגוני הטרור בעזה. בסטטוס שהעלה לעמוד הפייסבוק שלו, כתב נתניהו: "אני לא מציע לאף אחד לנסות אותנו. מי שניסה אותנו – חטף. מי שינסה – יחטוף". זו הפעם הראשונה שנתניהו מגיב לאירועים בדרום; מוקדם יותר היום, עת ביקר בעיר שדרות, אמר נתניהו "לאחרונה אנחנו עדים לעלייה בניסיונות לפיגועים. ננהג במדיניות התקפית חריפה, כך שכל מי שישקול לתקוף אותנו יחשוב על זה פעמיים". את הדברים הללו אמר נתניהו עוד בטרם נורה למוות סלאח אבו לטייף בן ה-22, שעבד באזור גדר הביטחון ברצועת עזה, ירי עליו הגיבה ישראל בהפצצה מהאוויר של מטרות ברחבי הרצועה.

הסלמה בדרום - כותרות נוספות:
בחמאס חותרים ל"פיצוץ מבוקר" - שעשוי לצאת משליטה
אחרי הרג הצעיר הישראלי: צה"ל תקף מטרות בעזה, "ילדה נהרגה"
קרובי הצעיר שנהרג מירי מעזה: "בדיוק עמד להתחתן"

יו"ר מרצ, ח"כ זהבה גלאון, הגיבה לדבריו של נתניהו, ואמרה: "נתניהו בהתבטאות המונית וולגרית, שמעידה על היעדר שיקול דעת וקור רוח שנדרשים בצמתי הכרעה.
התשובה הטובה ביותר לטרור היא להמשיך במשא ומתן המדיני ולחזק את הגורמים בהנהגה הפלסטינית המתנגדים לטרור".

רוה"מ נתניהו בטקס הענקת פרס א.מ.ת להצטיינות על הישגים אקדמיים , נובמבר 2013. טלי מאייר
מסר חריף לחמאס. נתניהו/טלי מאייר

בתקיפת צה"ל השתתפו כלי טיס של חיל האוויר, וגם טנקים וכוחות חי"ר. מדובר צה"ל נמסר כי המטרות שהותקפו הן אתר לייצור אצעי לחימה ותשתית טרור בדרום הרצועה, מוקד פעילות טרור ותשתית טרור במרכז הרצועה וכן שתי תשתיות טרור בצפון הרצועה. עוד נמסר כי זוהו פגיעות מדויקות במטרות וכי מטוסי חיל האוויר שבו בשלום לבסיסם. במקביל, כוח של צה"ל זיהה שני פלסטינים מתקרבים לגדר המערכת בצפון הרצועה סמוך לזיקים. הכוח פתח באש וזיהה פגיעה.

משרד הבריאות בעזה מסר כי בסך הכול אירעו 15 תקיפות שונות לאורך הרצועה. כלי תקשורת פלסטיניים דיווחו כי ילדה בת ארבע נהרגה בתקיפה באזור אל-מע'אזי שבמרכז הרצועה וכי ארבעה בני אדם נוספים - בהם אמה ואחותה של הילדה - נפצעו באותה תקיפה, בהם פצוע אחד באורח קשה. בנוסף, דווח כי גם מטה הזרוע הצבאית של חמאסבשכונת זיתון בעיר עזה הותקף. קודם לכן, דיווח אתר האינטרנט של העיתון "אל-קודס אל-ערבי" כי ממשלת חמאס הורתה לכל אנשיה לפנות את המפקדות הביטחוניות ברצועה.

עדכון ראשון: 21:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully