וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמתו החולנית של הפורץ: השתחרר – ואנס המתלוננת

אשלי מילס בן ה-28, חסר בית מבריטניה, נשלח למאסר לאחר שפרץ לבית אישה שאפשרה לו לישון בגינתה. כששוחרר, שב לביתה בשעה שישנה ובישר לה כשסכין בידו: "באתי לאנוס אותך"

עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

נקמתו החולנית של הפורץ כפוי הטובה: תושבת הכפר הורנדין שבדרום בריטניה לא תיארה לעצמה כי טוב הלב שלה, שבגינו אפשרה לחסר בית להשתכן בגינת ביתה, יביא לבסוף לאונס אכזרי – על ידי אותו אדם ממש. ב-2009 פרץ אשלי מילס בן ה-28 לביתה של לינדה בת ה-59, שרק שמה הפרטי הותר לפרסום – מעשה שהוביל למאסרו לשלוש וחצי שנים. בפברואר 2010 הוא נשלח לבית הסוהר בגין הפריצה, ובגין הצתה של כנסייה שנתיים קודם לכן.

אלא שמילס סירב להבליג על תלונתה של לינדה שהביאה לכליאתו, והחליט לנקום. בסוף חודש יוני האחרון הוא פרץ לביתה בשעה שישנה. כשהתעוררה, ראתה אותו לינדה עומד מולה כשמוט ברזל בידו. "ישנתי במיטתי ולפתע שמעתי רעש מחריד של חבטה", היא צוטטה אמש (שני) בכלי התקשורת בבריטניה. "פתחתי את דלת חדר השינה שלי וראיתי אותו עומד שם עם מוט ברזל ביד. שאלתי אותו: 'מה אתה רוצה?'. הוא השיב שהוא רוצה כוס מים, ואמרתי: 'אתה לא פורץ ככה לבית של מישהו בשביל כוס מים'".

עוד חדשות מהעולם:
"הרוגים ופצועים" בפיצוץ ליד עמדת חיזבאללה במזרח לבנון
בתמיכת הנשיא: צרפת בדרך לאישור המתת חסד?
שופט פדרלי פסק: מעקבי ה-NSA מנוגדים לחוקה

"אני בכלל לא אמיצה"

בשלב זה נגח מילס בלינדה, הכריז כי הוא "אינו הולך" והוסיף אמירה מצמררת במיוחד: "אני הולך לאנוס אותך". היא ניסתה להימלט מהדלת האחורית של הבית, אולם אז נטל מילס סכין מהמטבח ואיים כי לא יהסס להשתמש בה. "אמרתי לו שוב ושוב 'תביא לי את הסכין'", סיפרה. "הוא התעצבן ואמר שאם לא אפסיק, הוא ישתמש בה. הייתי חייבת להיכנע, חשבתי שהוא הולך להרוג אותי".

מילס אנס את לינדה באכזריות במשך כמה שעות, וכשסיים את המעשה ביקש ממנה שוב כוס מים. היא הלכה למלא את דרישתו, ובדרכה גילתה תושייה כשהבחינה בסכין ובמוט הברזל ששמט בינתיים מילס מידיו. היא דחפה את הסכין אל מתחת לתנור ואת המוט החביאה בזריזות מתחת לספה. כעבור זמן מה יצא מילס מהבית, אולם לינדה התקשתה להירגע, והסתתרה בחניית ביתה מחשש שהוא ישוב לבית ויהרוג אותה.

לא מזמן נשלח מילס ל-18 שנות מאסר בגין ה"נקמה" המזעזעת. המשטרה שיבחה את "אומץ לבה ואת מחשבתה המהירה" של לינדה – הסכין והמוט שהסתירה סייעו מאוד להרשעתו של מילס, לאחר שטביעות אצבעותיו נמצאו על הפריטים. "אני לא אמיצה בכלל", היא הגיבה לכך. "זה מוזר, אחרי שמשהו כזה קורה הכול בהילוך איטי והמוח שלך לא מפסיק לעבוד". היא העידה כי היא מתעוררת מכל רעש קטן ומתכוונת לעזוב את הבית. "לעולם לא אשכח את זה ואת הדברים הדוחים שהוא עשה לי", הוסיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully