וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תקף את אשתו עם מוט בשנתה, מצבה בינוני

קובי מנדל

25.11.2013 / 9:42

בן 32 מחיפה נעצר בחשד שתקף את אשתו בת ה-25 לפנות בוקר, בזמן ששני הילדים של הזוג בדירה. האישה אמנם נפצעה, אך היא הצליחה להימלט. הבעל נעצר כשהוא רודף אחרי אשתו ברחוב

עוד מקרה של אלימות בתוך המשפחה: אישה בת 25 נפצעה לפנות בוקר (שני) באורח קל-בינוני אחרי שלפי החשד הותקפה במוט ברזל על ידי בעלה בחיפה.

סמוך לשעה 4:30 התקבלה בתחנת חיפה תלונה על מקרה התקיפה. מהחקירה הראשונית עלה כי הבעל בן ה-32 התנפל על אשתו בשנתה והלם בה במוט. האישה הצליחה להתעשת ולברוח מהדירה חרף פציעתה, והזעיקה עזרה. בבית הזוג לנו באותו העת שני הילדים, בני 4 ו-6, והם לא היו עדים לתקיפה. האישה אותרה ברחוב כשהיא חבולה, והבעל נעצר לחקירה על ידי השוטרים. היא פונתה להמשך טיפול בבית החולים רמב"ם בחיפה. מהמשטרה נמסר כי אין בידיה תלונות קודמות על אלימות בין בני הזוג.

מפקד תחנת חיפה ניצב-משנה אבי אדרי אמר לוואלה! חדשות כי מדובר באירוע חמור שעלול היה להסתיים ברצח אילולא תושייתה של האישה שהצליחה לגונן על עצמה ולהימלט. הוא סיפר כי השוטרים שהגיעו לזירה עוד הספיקו לראות את הבעל כשהוא רודף אחרי אשתו עם מוט הברזל, אולם הם השתלטו עליו ועצרו אותו. "הוריתי עם כניסתי לתפקיד לנקוט ביד קשה נגד בעלים מכים, ובכל מקרה כזה לעצור מידית את הבעל", אמר. לדבריו, אחרי התקיפה הילדים הועברו לטיפול בני המשפחה הקרובה וגורמי הרווחה בעירייה עודכנו.

המקרה מהבוקר מצטרף לתקיפה הקטלנית אתמול בירושלים, אז נדקרה למוות אישה כבת 60 בידי בעלה בשכונת גילה בבירה. צוות מגן דוד אדום שהוזעק לרחוב אלמוג, נאלץ לקבוע את מותה של האישה בתום מאמצי החייאה. לפי חשד המשטרה, בעלה דקר אותה פעמיים באמצעות סכין מטבח גדולה, ואז התקשר למוקד מד"א וסיפר כי רצח את אשתו. בחקירתו הודה כי רצח אותה וטען כי עשה זאת בעקבות סכסוך ממושך עמה.

עם הגעת כוחות המשטרה למקום, נמצא החשוד, בן 63, כשהוא דקור בצווארו ופצוע באורח בינוני, לאחר שככל הנראה ניסה לשים קץ לחייו. החשוד אף ניסה לתקוף את השוטרים שהגיעו למקום, אולם הם הצליחו להשתלט עליו. הוא פונה לבית החולים שערי צדק בעיר.

לקריאה נוספת:
”בן 14 אנס את מורתו בשירותים - וערף את ראשה”
אישום: ניסה לרצוח צעירה כי לא נענתה לחיזוריו
רצח שריה עופר בבקעה - על רקע לאומני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully