וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: דקר למוות את אשתו בת ה-60 וניסה להתאבד בירושלים

24.11.2013 / 13:16

הבעל, בן 63, התקשר למוקד המשטרה וסיפר כי דקר את אשתו. עם הגעת צוות מד"א ושוטרים הוא ניסה לתקוף אותם בסכינים. המשטרה: נעצר בחשד לאיום על זוגתו לפני 3 חודשים, ושוחרר

צילום: מור שאולי, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

חשד לרצח בתוך המשפחה: אישה כבת 60 נדקרה היום (ראשון) למוות בשכונת גילה בבירה. צוות מגן דוד אדום שהוזעק לרחוב האלמוג, נאלץ לקבוע את מותה של האישה בתום מאמצי החייאה. לפי חשד המשטרה, בעלה דקר אותה פעמיים באמצעות סכין מטבח גדולה, ואז התקשר למוקד מד"א וסיפר כי דקר את אשתו. בחקירתו הודה כי רצח אותה וטען כי עשה זאת בעקבות סכסוך ממושך עמה.

עם הגעת כוחות המשטרה למקום נמצא החשוד, בן 63, כשהוא דקור בצווארו ופצוע באורח בינוני, לאחר שככל הנראה ניסה לשים קץ לחייו. החשוד אף ניסה לתקוף את השוטרים שהגיעו למקום, אולם הם הצליחו להשתלט עליו. הוא פונה לבית החולים שערי צדק בעיר. נסיבות האירוע נחקרות.

מפקד מרחב מוריה, ניצב-משנה חיים בלומנפלד, סיפר כי כוחות מד"א שהגיעו למקום נתקלו בגבר שתקף אותם בסכינים, וכי ניידת משטרה שהגיעה רגעים ספורים אחריהם נתקלה בגבר שהחזיק שני סכינים ביד. "השוטרים השתלטו עליו ואיתרו בזירה אישה ללא רוח חיים", סיפר בלומנפלד. עוד אומרים במשטרה שבאוגוסט האחרון אירעה תקרית איומים שבה היה מעורב בן הזוג, והוא נעצר ושוחרר בערבות. "אנו מכירים אירוע מחודש אוגוסט שבו התלוננה האישה על איומים מצדו. ניידת שהגיע למקום עצרה אותו ובהמשך הוא נחקר. האישה לא מסרה באותו היום עדות. יום לאחר מכן היא מסרה את גרסתה ואחרי כמה ימים חזרה בה בטענה של שלום בית. הוא הורחק מהבית למשך חמישה ימים ושוחרר בערבות על ידי בתו".

אהרון אדלר, פארמדיק מד"א שהוזעק לאירוע, סיפר לוואלה! חדשות: מדובר באישה כבת 70 שמצאנו בבית כשהיא ללא רוח חיים עם פצעי דקירה מרובים. לצערנו לא נותר לנו אלא להכריז על מותה". עוד סיפר אדלר: "גבר ששהה באזור האירוע ונמצא דקור בצווארו,פונה על ידי צוות נוסף לבית החולים שערי צדק במצב בינוני".

אחד משכניהם של בני הזוג, אלי, סיפר בעקבות האירוע: "היית בחצר הבית שלי. שמעתי צעקה אחת. אני מכיר אותו בחור שקט כזה, אנשים נורמטיביים. אף פעם לא שמענו על ויכוחים או צעקות. שמעתי היום צעקה אחת מהחנייה וזהו. לא שמעתי משהו נוסף". סופיה בן גיגי ,שכנה נוספת, אמרה גם היא שמדובר באנשים שקטים לחלוטין. "לא שמענו אותם ובקושי ראינו. הם פה לפחות שש-שבע שנים. אני בשוק, אני בהלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully