וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רני רהב: "סולד מהמעשים המיוחסים לזמר המפורסם"

איש יחסי הציבור טען באירוע שבתרבות בתיאטרון הבימה כי רשויות האכיפה לא ממלאות את תפקידן: "יש צו איסור פרסום - ובאינטרנט חוגגים". הוא הכחיש כי ידוע לו במי מדובר

מערכת וואלה!

איש יחסי הציבור, רני רהב, התייחס היום (שבת) לפרשת הזמרים והקטינות, במהלך אירוע שבתרבות שנערך בתיאטרון "הבימה" בתל אביב: "כל מי שמכיר אותי יודע שיש לי סלידה מהמעשים המיוחסים לאותו זמר". רהב הכחיש כי הוא יודע במי מדובר, והוסיף כי הוא "סבור שאף אחד לא יודע את התשובה על כך". עם זאת, הוא טען בהמשך הדיון כי "לא עולה בדעתי כי אותו זמר מפורסם אכן עשה זאת, לאור היכרותי איתו".

רהב טען כי רשויות האכיפה לא ממלאות את תפקידן בפרשה. "כאזרח במדינת ישראל, אני פעור פה", אמר, "יש צו איסור פרסום על פי חוק – וברשת האינטרנט חוגגים. יש להפעיל את האכיפה ומיד, גם באינטרנט". "בלוגרים מעלים על דעת עצמם תמונה וקובעים כי מדובר בזמר המפורסם. למה הוא לא נמצא כבר באבו כביר?", הוסיף.

רהב הדגיש כי "הזמר המפורסם לא הוזמן עדיין לחקירה, ואיש לא דיבר עמו. הוא ענה על דעת עצמו בפייסבוק, ושם ציין כי הוא ממשיך כרגיל". הוא הוסיף: "אם היה יוצא לתקשורת, הוא היה למעשה מפר את צו איסור הפרסום שהמדינה ביקשה, ומואשם מיד בשיבוש הליכי חקירה". רהב סיפר כי "השיגעון הזה", לדבריו, הגיע למצב שבנו דרש ממנו להודיע באמצעי התקשורת כי לא הוא היחצ"ן של הזמר.

רהב התייחס גם לעמדותיו הפוליטיות, שנחשפו במהלך הופעותיו כשופט בתכנית הריאליטי "הכוכב הבא" ואמר: "במדינת ישראל קיים חוק שירות צבאי חובה וצריך לבצעו ולא להשתמט. מחר זמר שלא שירת בצבא יהיה כוכב תרבות. החוק הוא לא אופציה וחובה לקיימו". עוד הוסיף רהב כי "זמר שמתחרה בתכנית מוזיקה ב'פריים טיים' לא יכול לשיר רק שירים באנגלית. איפה אהוד מנור, נעמי שמר, אלתרמן – שיר אחד לכל זמר באנגלית מספיק בהחלט, אבל כל השאר צריכים להיות בעברית".

עוד בנושא
המשטרה: הזמרים ייחקרו רק כשיהיה חשד מבוסס
הזמר החשוד שבעל קטינה לאחר הופעה: "הולכים לבלות"
פרשת הזמרים והקטינות: הבלוגר שהדליף נחקר באזהרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully