וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: הזמרים ייחקרו רק כשיהיה חשד מבוסס

16.11.2013 / 0:04

ימים ספורים לאחר חשיפת הפרשה שבמסגרתה חשודים שני זמרים בקיום יחסי מין עם קטינות, המשטרה מבקשת להבהיר כי הטענות עדיין נמצאות בבדיקה. "החקירה תימשך לשם בירור האמת"

צלם: אבי כהן עריכה: טל רזניק

במשטרה התייחסו אמש (שישי) לפרשת הזמרים החשודים בקיום יחסי מין עם קטינות, והסבירו כי בימים אלה הידיעות המודיעיניות שנאספו בחודשים האחרונים נבדקות על ידי מחלק הנוער של ימ"ר תל אביב, על מנת לאמת את החשדות. "המעבר לחקירה גלויה והזמנת החשודים לחקירה תחת אזהרה יתאפשרו אך ורק במידה והעדויות וחומר החקירה יצביעו על חשד מבוסס וממשי לביצוע עבירות פליליות. בשלב זה החקירה תימשך לשם בירור האמת", נמסר מהמשטרה.

כאמור, גם אתמול המשטרה לא זימנה לחקירה את החשודים, בהם הזמרים המפורסמים וקרוב משפחתו של אחד מהם. גורמים במשטרה ציינו כי רק לקראת אמצע שבוע הבא יועבר חומר החקירה שנאסף עד כה לעיון הפרקליטות, אשר מלווה את הפרשה זה זמן מה. לדבריהם, החשודים יזומנו לחקירה אך ורק אם בפרקליטות יסברו שיש ראיות המחזקות את התיק.

מטה משטרת מחוז תל אביב. יותם רונן
בודקים את הידיעות המודיעיניות בפרשה. מטה מחוז תל אביב במשטרה/יותם רונן

גורם המעורה בחקירה אמר שלשום כי בידי המשטרה ראיות המחזקות את גרסת המתלוננות נגד הזמרים המפורסמים. במקביל, נבדקת אפשרות שלפיה יחצ"ן של אחד הזמרים הוא ש"שידך" אותם לנערות. יצוין כי שני הזמרים מכחישים את הטענות שהועלו נגדם. מקורבים להם אמרו כי השניים כלל לא קיבלו פנייה מהמשטרה, וכי הם למדו על הדברים דרך כלי התקשורת.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הזמר החשוד: "הכול בסדר, הולכים לבלות"

צו איסור פרסום הוצא על פרטי החקירה, לרבות זהותם של הזמרים ושל המתלוננת. במחוז תל אביב הביעו תסכול על פרסום דבר החקירה בטרם סיימו לבצע פעולות חקירה, ובטרם הצליחו להוכיח שאכן מדובר בקטינות, ושהחשודים ידעו זאת. עוד אומרים במשטרה, כי בחקירה מסתמן שהתיק נגד אחד הזמרים מבוסס יותר מאשר נגד הזמר השני.

אחד הזמרים החשודים בפרשה הופיע שלשום במרכז הארץ וניסה לשמור על איפוק ביחסו לדורשים בשלומו. "הכול בסדר, חבל שנגמר", אמר על ההופעה שהתקיימה יממה לאחר פרסום החשדות נגדו. "לילה טוב, אנחנו הולכים לבלות", הוסיף. מעריציו של הזמר שנכחו בהופעה לא הסתירו את תמיכתם בו, על אף המעשים שבהם הוא וזמר נוסף חשודים. "הוא מספר אחת. הוא בא להופיע, הוא אמן, מה יש לו להגיד?", אמר צ'יקו בן לולו. מעריץ נוסף סיפר שהזמר אמר על הבמה כי "הכול שמועות וזה יעבור".

עוד בנושא:
פרשת הזמרים והקטינות: הבלוגר שהדליף נחקר באזהרה
הזמר החשוד שבעל קטינה לאחר הופעה: "הולכים לבלות"

(עדכון ראשון: 19:38)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully