וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הזמרים והקטינות: הבלוגר שהדליף נחקר באזהרה

14.11.2013 / 23:02

בלוגר הרכילות נחקר במשטרה בחשד כי שיבש את חקירת פרשת שני הזמרים המפורסמים החשודים בקיום יחסי מין עם קטינות, כאשר פרסם את שמו של אחד מהם - למרות צו איסור פרסום

מערכת וואלה!

פרשת הזמרים המפורסמים והקטינות ממשיכה להסתעף: בלוגר רכילות נחקר הערב (רביעי) באזהרה במשרדי מחלק ההונאה של משטרת מחוז תל אביב בחשד כי שיבש את חקירת פרשת שני המוזיקאים הנחשדים בקיום יחסי מין עם קטינות ובהדחה לשימוש בסמים. על פי החשד, שעות ספורות לאחר פרסום הפרשה ציין הבלוגר את שמו של אחד מהזמרים כחשוד במעשה - זאת למרות צו איסור הפרסום של בית המשפט, המחייב את כלי התקשורת בארץ. הדבר אף גרר תגובה של הזמר עצמו והתכתשות פומבית ברשת בין הבלוגר ובין הזמר. הערב אף הופסקה לכמה שעות פעילותו של בלוג הרכילות של הבלוגר, מסיבות שטרם התבררו.

"לכל מעריציי ולאנשים שאוהבים אותי... אני רואה את הרצח אופי שעושה לי (הבלוגר)", כתב הזמר שצוין כחשוד במעשים בפייסבוק. "אבל לא צריך להתייחס לבן אדם שכל החיים שלו סבל מאנשים. ילד כאפות שבקרוב אסגור לו את האתר מבטיח לכם. הכל בסדר אצלי ברוך ה'".

במשטרה מתכננים לזמן את שני הזמרים לגביית עדות

מאוחר יותר הגיב גם הבלוגר החשוד כי פרסם את הפרטים, תוך התעלמות מצו איסור הפרסום המחייב. "בסטטוס שכתבת עלי, רשמת שאני 'ילד כאפות, בן אדם שכל החיים שלו סבל מאנשים', כתב בעל האתר הפרטי בעמוד הפייסבוק שלו, "אתה צודק - סבלתי הרבה כשהייתי ילד... אבל תראה מה זה, למרות כל זה הצלחתי לבחור במסלול אחר... נכון, אני אולי לא עשיר כמוך, ובטח שלא מפורסם כמוך, אבל אני מאמין בדרך שבחרתי. כרגע - אם תרצה או לא - מתנהלת נגדך חקירה משטרתית".

ביחידה המרכזית של מחוז תל אביב במשטרה ממשיכים גם היום לחקור את התלונות מצד כמה קטינות, לפיהן קיימו יחסי מין בהסכמה עם שני זמרים ידועים, בפרשה שמסעירה את עולם הבידור. בין היתר, מתכננים במשטרה לזמן את שני הזמרים לגביית עדות, ואף שוקלים לעמת ביניהם לבין אחת הקטינות.

גורם המעורה בחקירה אמר הבוקר כי בידי המשטרה ראיות המחזקות את גרסת המתלוננות. במקביל, נבדקת אפשרות שלפיה יחצן של אחד הזמרים הוא ש"שידך" אותם לנערות. יצוין כי שני הזמרים מכחישים את הטענות שהועלו נגדם. מקורבים להם אמרו כי השניים כלל לא קיבלו פנייה מהמשטרה, וכי הם למדו על הדברים דרך כלי התקשורת.

(עדכון ראשון: 21:02)

עוד על הפרשה
צו איסור פרסום? בערוץ 1 חשפו את שם הזמר המפורסם
כך מתנהלת תעשיית המסיבות החשק של הזמרים
הזמר החשוד מתכסח עם בלוגר ברשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully