וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר החשוד שבעל קטינה לאחר הופעה: "הולכים לבלות"

יממה לאחר פרסום החשדות נגדו, לרבות בעילת קטינה, ניסה הזמר לשדר נינוחות והתייחס להופעה: "הכול בסדר, חבל שנגמר". מעריציו הביעו תמיכה: "הוא אמר שהכול שמועות וזה יעבור"

צלם: אבי כהן עריכה: טל רזניק

הזמר המפורסם שחשוד שקיים יחסי מין עם קטינה בת 16, ואשר שמו נאסר לפרסום, הופיע אמש (חמישי) במרכז הארץ וניסה לשמור על איפוק ביחסו לדורשים בשלומו. "הכול בסדר, חבל שנגמר", אמר על ההופעה שהתקיימה יממה לאחר פרסום החשדות נגדו. "לילה טוב, אנחנו הולכים לבלות", הוסיף.

מעריציו של הזמר שנכחו בהופעה לא הסתירו את תמיכתם בו, על אף המעשים שבהם הוא וזמר נוסף חשודים. "הוא מספר אחת. הוא בא להופיע, הוא אמן, מה יש לו להגיד?", אמר צ'יקו בן לולו. מעריץ נוסף, סיפר כי הזמר אמר על הבמה כי "הכול שמועות וזה יעבור".

עוד בפרשה
תיעוד: דירת הסתרים בה פגשו הזמרים קטינות
הזמרים והנערות: מה אומר החוק על בעילה בהסכמה?
כך מתנהלת תעשיית מסיבות החשק של הזמרים. המהדורה
פרשת הזמרים והקטינות: הבלוגר שהדליף נחקר באזהרה

הצצה לבניין בו נערכו "מסיבות החשק" של הזמרים. דוד קורן, מערכת וואלה! NEWS
הבניין שלפי החשד באחת מדירותיו התקיימו "מסיבות חשק" עם קטינות/מערכת וואלה! NEWS, דוד קורן

אתמול פורסמו בוואלה! חדשות צילומים שבהם נראה בניין בדרום תל אביב, הסמוך למועדון זמר ים-תיכוני, שאחת מדירותיו שימשה לפי החשד כדירת סתרים שאירחה כמה מ"מסיבות החשק" שבהן השתתפו שני הזמרים. לפי החשד, נעשו עבירות של בעילה בהסכמה של קטינות, להן אף ניתנו כנראה סמים. בביקור שנערך באזור אתמול, לא נראו עדויות למעשים שלכאורה אירעו במקום.

הדירה המדוברת שייכת ככל הנראה לאיש יחסי ציבור, מקורבם של הזמרים, החשוד גם הוא במסגרת הפרשה. נוסף עליה, נערכו לפי החשד מפגשים מהסוג הזה גם בדירתו של אחד הזמרים המפורסמים, שהוגדרו "מסיבות קריוקי". אירועים דומים נוספים התקיימו ככל הנראה גם בדירה שלישית, ביישוב בדרום הארץ, השייכת לאחד ממקורביו של אחד משני הזמרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

במשטרה מתוסכלים מההדלפות: "לך תעבוד בבית משוגעים הזה"

ביחידה המרכזית של מחוז תל אביב במשטרה ממשיכים בחקירת התלונות מצד כמה קטינות, לפיהן קיימו יחסי מין בהסכמה עם שני הזמרים. כמה מהמתלוננות מסרו עדות, ובמשטרה מתכננים לזמן בעוד כמה ימים גם את שני הזמרים לקבלת עדות, לאחר שיסתיימו פעולות חקירה מסוימות. כמו כן שוקלים לעמת בינם לבין הקטינה המתלוננת המרכזית, בת 16. גורם המעורה בחקירה אמר אתמול כי בידי המשטרה ראיות המחזקות את גרסת המתלוננות. במקביל, נבדקת אפשרות שלפיה איש יחסי הציבור החשוד בפרשה הוא ש"שידך" אותם לנערות.

צו איסור פרסום הוצא על פרטי החקירה, לרבות פרטי הזמרים ופרטי המתלוננת. במחוז תל אביב הביעו אתמול תסכול על פרסום דבר החקירה בטרם סיימו לבצע פעולות חקירה, ובטרם הצליחו להוכיח שאכן מדובר בקטינות, ושהחשודים ידעו זאת. עוד אומרים במשטרה, כי בחקירה מסתמן שהתיק נגד אחד הזמרים מבוסס יותר מאשר נגד הזמר השני.

שני הזמרים מכחישים את הטענות. השניים כלל לא קיבלו פנייה מהמשטרה, ולמדו על הדברים דרך כלי התקשורת, בטרם נגבתה מהם גרסתם לאירועים. "רצינו לחקור בשקט, לפני שאנחנו מזמנים את החשודים לחקירה", הסביר גורם במחוז תל אביב לוואלה! חדשות. "עכשיו לך תעבוד בבית משוגעים הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully