וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שדדו תכשיטים בשווי 100 אלף פאונד - וננעלו

במהלך משפטם של כנופיית גנבים מהעיירה הבריטית ברדפורד, נחשף בפני חבר המושבעים סרטון המציג שוד שביצעו. לאחר שאספו את השלל מהחנות, הדלת האוטומטית ננעלה מאחוריהם

כנופיית הגנבים שהטילה אימה על העיירה הבריטית ברדפורד בסדרת מעשי שוד אלימים, תועדה במצלמת הביטחון של חנות תכשיטים בעיר בעת שביצעו שוד בשווי 100 אלף פאונד – וננעלו בפנים. משפטם של ארבעת הצעירים מתנהל כעת, והם עומדים בפני עונש מצטבר של 42 שנות מאסר, לאחר שהודו במעשים המיוחסים להם.

בצילום, אשר הוצג בפני חבר המושבעים במשפט, ניתן לראות בבירור את השודדים, חמושים ברובים, סכינים, חרבות ומחבטי בייסבול, פורצים לחנות ובוזזים אותה, לאחר שאנשי הצוות נמלטו לחדר אחורי. השוד הסתבך, כשהדלת האוטומטית בחנות ננעלה מאחוריהם, והם נאלצו לפרוץ ולשבור אותה על מנת לחמוק החוצה. למרות שהצליחו לצאת מחנות התכשיטים, הם נלכדו לבסוף על ידי המשטרה המקומית.

רבים מקורבנותיה של הכנופיה נותרו בטראומה לאחר מעשיהם של הצעירים, בגילאי 23 עד 29. במקרה שוד נוסף שביצעו, אחד מחברי הכנופיה הצמיד סכין לעורפו של מאבטח שהגיע למלא שטרות בכספומט בעיירה סמוכה, בזמן שחברי הכנופיה האחרים הרביצו לו ונמלטו מהמקום עם יותר מ-100 אלף פאונד.

לקריאה נוספת
חשד: שכפלו מפתחות - ושדדו רכוש במיליוני שקלים
אחרי שמונה מקרים: שודד העובדות הזרות נתפס
תיעוד: אזרחים לוכדים שודד תכשיטים בראשון לציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully