וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: אזרחים לוכדים שודד תכשיטים בראשון לציון

29.10.2013 / 19:00

עוברי האורח במדרחוב בעיר נאלצו לקבל החלטה מיידית: לאפשר לצעיר שניסה לשדוד חנות תכשיטים לברוח או לסכן עצמם ולעצרו בגופם. מצלמות האבטחה במקום תיעדו את בחירתם

מערכת וואלה!

אמנם ראשון לציון אינה נמצאת בשומרון, אבל מסתבר שלא מעט מאזרחיה הם "שומרונים טובים", ואפילו קצת עצבניים: אלדד גפן, צעיר בן 27, החליט לשדוד חנות תכשיטים במדרחוב בעיר, אך אחד מגורמי הסיכון שהוא לא לקח בחשבון היו העוברים והשבים במקום שלא חיכו לגורמי אכיפת החוק ובחרו לאכוף אותו בידיהם, וברגליהם. את האירוע תיעדו מצלמות האבטחה במעגל סגור של עיריית ראשון לציון.

גפן הגיע אתמול (שני) רכוב על קטנוע למדרחוב בראשון לציון, החנה מול חנות תכשיטים מקומית, נכנס אליה ודרש מהמוכרים תוך איומים שיעבירו לידיו את סחורתם. בעל העסק לא נכנע לדרישתו של גפן והבריח אותו אל מחוץ לחנות. גפן נס בחזרה לעבר קטנועו, ניסה להתניעו ותוך כדי כך אזרחים שהיו במקום זינקו לעברו, תוך שהם מסכנים את עצמם והפילו אותו אל הקרקע.

תיעוד: שדד חנות תכשיטים - ונלכד על ידי אזרחים. צילום: באדיבות עיריית ראשון לציון, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי, מערכת וואלה!
האזרחים האמיצים מכתרים את גפן ומפילים אותו לרצפה/מערכת וואלה!, צילום: באדיבות עיריית ראשון לציון, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

גפן לא אמר נואש וניסה להימלט רגלית, אך אזרחים נוספים שהחלו להגיח לעברו מכל עבר לכדו אותו ואף הפליאו בו במכה או שתיים כשהוא שכוב על הרצפה בפינת הרחוב. כוח משטרה שהוזעק למקום לקח את גפן לחקירה, שם החליט לשמור על זכות שתיקה. הוא הובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בעיר בחשד לשוד וניסיון דריסה. בית המשפט החליט להאריך את מעצרו בשלושה ימים.

לקריאה נוספת:
צפו בתיעוד: שדד אופנוע עם אקדח ונורה למוות
שודדים תלשו כספומט ממקומו וברחו עם התכולה
תיעוד: המוכר שלף סכין ענקית - ומנע שוד מזוין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully