וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שודד תלש כספומט ממקומו וברח עם התכולה

10.10.2013 / 11:35

השודד, שטרם נתפס, קשר את הכספומט שהיה מוצב במתחם קניות ברמלה לרכבו וגרר אותו למרחק של כ-500 מטרים עד שהעמיס אותו על הרכב וברח מהמקום. המשטרה פתחה בסריקות אחריו

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

(צפו בפיצוץ כספומט בתחנת דלק באנגליה בחודש אפריל האחרון)

באירוע חריג בנועזותו, נגנב הלילה (חמישי) כספומט שהוצב במתחם "קוסמוס" ברמלה. על פי החשד, נרתם הכספומט לג'יפ ונתלש ממקומו. המכשיר, שהיה מחובר לאחת החנויות במתחם, נגרר לאורך כ-500 מטרים עד שהועמס על הרכב והשודד מיהר להימלט מהמקום. משטרת רמלה פתחה בחקירת האירוע והיא מבצעת סריקות לאיתור החשוד בביצוע השוד.

בסביבות השעה 2:30 לפנות בוקר התקבל דיווח משומר במתחם הקניות ברמלה על גניבת כספומט נייד המוצב באחת החניות במקום. לדברי השומר, נהג ג'יפ הגיע למקום, קשר את הכספומט לרכב והחל בנסיעה כאשר הוא גורר את המכשיר. לאחר כ-500 מטרים המכונה התפרקה לחלוטין והנהג אסף את הכספת שנמצאת בתוכה ונמלט מהמקום. השוטרים שהגיעו למקום גבו עדויות ולקחו סרטוני אבטחה מהמצלמות הממוקמות במקום. עד כה, לא ברור כמה כסף היה בתוך הכספומט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המקום ממנו נתלש הכספומט/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקרה דומה, אך נועז אף יותר, החליטה כנופיית גנבים באנגליה בחודש אפריל האחרון לפוצץ את הכספומט שהוצב בתחנת הדלק בכפר ווייהיל שבמחוז המפשייר. בבוקר חג הפסחא, תיעדו מצלמות אבטחה בתחנת הדלק את פיצוץ הכספומט, שהדיו נשמעו ברחבי היישוב השקט. כתוצאה מהפיצוץ, נהרס המכשיר כליל ושטרות רבים וחתיכות מתכת התעופפו לכל עבר.

ואולם, למרבה המזל, כדור האש הענקי, שנוצר כתוצאה מפיצוץ פצצה מאולתרת שהניחו הגנבים, התמקד בכספומט בלבד ולא התפשט לעבר מצבורי הדלק שבתחנה, המופעלת על ידי חברת "טקסאקו". בשל הפעולה המוצלחת, הצליחו הגנבים להימלט מהאזור ללא פגע כשהשטרות בידיהם. לאחר שהשיגה את תיעוד הווידאו, הפיצה משטרת המפשייר את הצילומים, וזאת כדי להרתיע אנשים נוספים מביצוע מעשי שוד ברוח דומה, העלולים להיגמר באובדן חיי אדם.

עוד בנושא:
צפו: גנבים פוצצו כספומט בתחנת דלק ויצאו ללא פגע

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully