וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: גנבים פוצצו כספומט בתחנת דלק ויצאו ללא פגע

מצלמות אבטחה בתחנת דלק בדרום אנגליה תיעדו פיצוץ עז של מכשיר כספומט, לאחר שחברי הכנופיה הניחו במקום פצצה מאולתרת. למזלם, האש התמקדה במכשיר ולא התפשטה למצבורי הדלק

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

(צפו ברגע פיצוץ הכספומט בתחנת הדלק)

כנופיית גנבים בדרום אנגליה מצאה דרך מקורית, ומסוכנת למדי, להשגת מזומנים: שלשום (ראשון), בבוקר חג הפסחא, תיעדו מצלמות אבטחה בתחנת דלק בכפר ווייהיל שבמחוז המפשייר פיצוץ עז של מכשיר כספומט, שהדיו נשמעו ברחבי היישוב השקט. כתוצאה מהפיצוץ, נהרס המכשיר כליל ושטרות רבים וחתיכות מתכת התעופפו לכל עבר.

מול המצלמה: גנבים פוצצו כספומט בתחנת דלק. צילום מסך
הדי הפיצוץ נשמעו ברחבי היישוב השקט. תחנת הדלק בווייהיל, שלשום/צילום מסך

ואולם, למרבה המזל, כדור האש הענקי, שנוצר כתוצאה מפיצוץ פצצה מאולתרת שהניחו הגנבים, התמקד בכספומט בלבד ולא התפשט לעבר מצבורי הדלק שבתחנה, המופעלת על ידי חברת "טקסאקו". בשל הפעולה המוצלחת, הצליחו הגנבים להימלט מהאזור ללא פגע כשהשטרות בידיהם. לאחר שהשיגה את תיעוד הווידאו, הפיצה משטרת המפשייר את הצילומים, וזאת כדי להרתיע אנשים נוספים מביצוע מעשי שוד ברוח דומה, העלולים להיגמר באובדן חיי אדם.

לדברי חוקר המשטרה הבכיר, סטיוארט מאריי, "למרות שמדובר בפיצוץ ממוקד יחסית, ולמרות שלמרבה המזל איש לא נפגע, אופייה הבלתי-צפוי של עבירה מסוג זה יכול היה לגרום לפציעות ולמוות", אם האש הייתה אוחזת במצבורי הדלק בתחנה. "כרגע מה שנמצא בעדיפות ראשונה הוא שמירה על ביטחון הציבור ופרסום הצילומים, כדי להדגיש את הסיכון שבביצוע פשע מסוג זה". מאריי אף הזהיר כי אירועים דומים שהתרחשו באירופה הסתיימו באסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully