וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריסל: חמושים שדדו יהלומים בשווי 50 מיליון דולר

תוך 3 דקות בלבד הושלם השוד המורכב והמתוכנן היטב: "ברור שמדובר במקצוענים". היהלומים לא נחתכו ולא היו להם תעודות, "כך שהם יכולים פשוט למכור אותם ולהיעלם בקרוב"

צילום: רויטרס, עריכה: רן מנחם, קריינות: אביב אברמוביץ'

שוד הברינקס, הגרסה הבלגית: שודדים חמושים גנבו יהלומים בשווי 50 מיליון דולר משדה תעופה בבריסל. שמונה שודדים חמושים בנשק אוטומטי עם חיישני לייזר גנבו משלוח יהלומים ממשאית ברינקס שהייתה על מסלול שדה התעופה בבריסל – בשוד שארך רק שלוש דקות. הכנופיה הכתה אמש (שני) לקראת השעה שמונה בערב.

שדה התעופה של בריסל. רויטרס
השודדים היו חמושים בנשק אוטומטי עם חיישני לייזר. מסלול שדה התעופה בבריסל/רויטרס

השמונה שדדו משאית ברינקס מלאה יהלומים ותכשיטים, אשר העמיסה את מטענה על טיסה לציריך. השודדים השתמשו בשני רכבים: עם אחד פרצו את גדר הביטחון ונמלטו עם מכונית אחרת, אותה ציידו באורות "צ'קלקה" כדי שתדמה לניידת משטרה. המכונית הראשונה אותרה מאוחר יותר כשהיא שרופה עד הייסוד בפרבר בבריסל והמכונית השנייה, עליה השודדים, לא אותרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שדה התעופה של בריסל. AP
שדדו ונמלטו תוך 3 דקות. שדה התעופה בבריסל/AP

"השוד נמשך דקות ספורות והם נמלטו מיד משדה התעופה דרך גדר פגומה - ברור שהשודדים היו מקצוענים", מסרה דוברת שדה התעופה. "שווי היהלומים הוא כ-50 מיליון דולר", אמרה קרוליין וולף ממרכז היהלומים באנטוורפן, משם הגיע משלוח היהלומים. "מדובר בסכום ענק". לדבריה, מאחר והיהלומים לא נחתכו, הסבירות שיצליחו לאתר אותם "נמוך מאוד": "הם לא נחתכו ואין להם תעודה. הם יכולים פשוט למכור אותם ולהיעלם בקרוב", אמרה וולף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully