וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על זיכוי ליברמן: "הסתיים עינוי דין של שנים ארוכות"

6.11.2013 / 19:29

ראש הממשלה בירך שוב את שר החוץ לשעבר על זיכויו בפרשת השגריר ואמר: "אני שמח שאביגדור חוזר לעבוד איתי בשולחן הממשלה". לדבריו, "אבוי לנו אם כל אישום יסתיים בהרשעה"

צילום: עומר מירון, שי מכלוף, מור שאולי; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך הערב (רביעי) פעם נוספת את חבר הכנסת אביגדור ליברמן, שזוכה הבוקר מאישומים של מרמה והפרת אמונים בפרשת השגריר. "אני מברך את אביגדור ליברמן על זיכויו פה אחד היום במשפטו", אמר נתניהו. "הדבר הזה מסיים עינוי דין של שנים ארוכות, לא רק לאביגדור ליברמן אלא גם למשפחתו. אנחנו חברים הרבה שנים, עובדים יחד בממשלות ישראל הרבה שנים ואני שמח שאביגדור חוזר לעבוד איתי בשולחן הממשלה".

בנימין נתניהו ואביגדור ליברמן נכנסים לישיבת סיעת הליכוד ביתנו. טלי מאייר
"עובדים יחד בממשלות ישראל הרבה שנים". נתניהו וליברמן/טלי מאייר

נתניהו הביע שביעות רצון גם מעבודת הפרקליטות ובית המשפט. "אני רוצה להגיד ביום הזה גם משהו על מערכת אכיפת החוק בישראל", הוסיף. "מערכת אכיפת החוק והיועץ המשפטי לממשלה עושים עבודה מצוינת, עושים את עבודתם נאמנה אך בסופו של דבר מי שמחליט זה בתי המשפט. אבוי לנו אם הייתה לנו חברה שכל אישום מסתיים בהרשעה. לכן כולנו צריכים להמשיך לכבד את מערכת המשפט ומערכת אכיפת החוק למען חוסנה של הדמוקרטיה הישראלית".

הבוקר, לאחר הכרעת הדין, בירך נתניהו על הזיכוי ואמר לליברמן: "אני מברך גם על שובך לממשלת ישראל". השר נפתלי בנט אמר כי "הזיכוי בא אחרי עינוי דין של שנים רבות מדי. אני שמח שליברמן יחזור למשרד החוץ, כך שנוכל לשתף פעולה ושהוא ישוב לתרום מיכולותיו למען עם ישראל", אמר. גם יו"ר ש"ס, אריה דרעי, שנחשב לידידו של ליברמן, אמר: אני "שמח בשמחתו של ידידי, ח"כ אביגדור ליברמן, ומברך אותו ואת בני משפחתו על הזיכוי המוחלט לאחר הסבל הרב שעברו בשנים האחרונות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לעומת זאת, ראש האופוזיציה, יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', אמרה כי "שחיתות ציבורית אינה נופלת מחומרתה של שחיתות פלילית. אני קוראת ליועץ המשפטי לממשלה להורות לפרקליטות להגיש ערעור. לא יתכן שאדם ששיבש חקירה מעבר לים, חקירה שהושקעו בה מיליונים, לא גילה לשום גורם שמקורבו, שאותו גם קידם, שיבש את אחת החקירות החשובות והיקרות בישראל. ממילא סעיף האישום נראה על פניו כמו טיפה בים אחרי פרשת חברות הקש, שבהן עד אחד נפטר בנסיבות מסתוריות, עד אחד התאבד ועדה נוספת איבדה את זיכרונה, חשבונות עלומים, חברים מפוקפקים ודמי ייעוץ מוזרים בפרשת האי היווני, כל אלה לא הבשילו לכדי הליך משפטי וההפסד כולו של הציבור אשר נותר עם אדם מושחת בעמדת מפתח בכירה. אי אפשר להשתחרר מהתחושה שליברמן הצליח להונות את מערכת המשפט בישראל ולתמרן אותה".

זיכוי ליברמן - כותרות נוספות:
וינשטיין על זיכוי ליברמן: "אני את חובתי קיימתי"
מחדלי החקירה ושלל הגרסאות: זיכוי ליברמן - התמצית
פרשנות: חף מכל אישום, ליברמן עף כפרפר ועוקץ כדבורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully