וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר ראש ארגון פשע החשוד בחיסול בפתח תקווה

4.11.2013 / 16:11

התקדמות בחקירת החיסול בחודש יולי בצומת ירקונים, או שהמשטרה "עושה שרירים"? אחד החשודים שנעצרו הבוקר, אבי רוחן, מצוי ב"קואליציה" עם ארגונו של שלום דומרני

צילום: יוסי ציפקיס, דניאל בוק, עריכה: טל רזניק

(הארכת מעצר אחד החשודים, חנוך עצמון, היום)

בית משפט השלום ברמלה האריך היום (שני) בשבוע את מעצרו של חנוך עצמון, תושב ראש העין, החשוד בגרימת מותם של דקל צפר ושרון פרחי, שנהרגו בפיצוץ רכבם בצומת ירקונים בחודש יולי האחרון. מאוחר יותר הוארך גם מעצרו של אבי רוחן, החשוד במעורבות במעשה, שנעצר הבוקר עם עצמון על ידי ימ"ר מרכז לאחר חקירה סמויה שנמשכה כמה חודשים.

רוחן, לפי החשד, הוא ראש ארגון פשע המצוי ב"קואליציה" עם ארגונו של שלום דומרני. המשטרה מייחסת לשני החשודים מעורבות ברצח, ועל פי ההערכה הראשונית, עצמון ביקש לנקום בצפר, שהיה אחד מחייליו, לאחר שערק וניסה לפתוח ארגון עצמאי - ולפיכך הזמין את החיסול הכפול במכונית. לדברי בא כוחו של רוחן, עו"ד קובי בן שעיה, מרשו מכחיש את החשדות המיוחסים לו. "לאור גל החיסולים האחרון לא מדובר אלא במעצר ראווה של המשטרה". מתשובת המשטרה עולה כי רוחן נחקר חקירה ראשונית בלבד ולא ברור להם עדיין מה מהות הקשר בינו לבין החשוד השני וצפר לפחות במהלך התקופה האחרונה.

במהלך הדיון היום בבית המשפט עלה כי עצמון נלקח לחקירה כארבעה ימים לאחר החיסול. הוא שוחרר לאחר שמסר גרסה למשטרה, כפי שסיפר בעצמו לפני הדיון. הוא אמר: "הבאתי את כל מה שצריך, נחקרתי והלכתי הביתה. מה קרה פתאום - אני לא יודע. אני לא קשור לארגון של אבי רוחן, ואין שום חבירה בין הארגונים. יש לי ארגון עם שבעה אנשים - שבעת הילדים שלי - חוץ מזה, כל הטררם הזה בסוף יתפוצץ וזה יגמר".

עורך דינו של עצמון, ירום הלוי, אמר בתגובה: "הייתה חקירה לפני כחצי שנה, ופתאום המשטרה פענחה כביכול את החקירה, אבל אין פה כלום. המשטרה צריכה למסור אינפורמציה מסוימת כדי להצדיק את המעצר, וזה יגמר בשחרור. חבל על הטרחה לשווא בנושא". לדבריו, המעצר עצמו והעיתוי שלו "הם החשודים", והוסיף כי "המשטרה רוצה להראות לציבור כאילו יש פיענוחי רצח, אך בינם לבין החשודים אין ולא כלום".

עוד עלה בדיון כי בין עצמון לאחיו של צפר היה קשר חברי, אך למשטרה לא ברור אם לקשר היה מימד עסקי בשלב כלשהו, או אם הוא נמשך גם לאחר החיסול.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

ארגונו של רוחן הוא אחד היעדים המודיעיניים המרכזיים של המשטרה בשנים האחרונות. אף שהיה פעם מחייליו של העבריין יצחק אברג'יל, הצליחו החשוד ואנשיו להתנתק מהבוס הגדול - דבר שנחשב לא פחות מהכרזת מלחמה. עצמון הדגיש בדיון כי בינו לבין רוחן אין כל קשר.

התקרית אירעה לפני כחודשיים וחצי, בשעת לילה בצומת ירקונים. המכונית ובה צפר ופרחי הייתה בדרכה ממזרח למערב לעבר פתח תקווה - וכשעצרה ברמזור אדום התרחש הפיצוץ. הפיצוץ גרם להרס מוחלט של הרכב והגופות נשרפו לחלוטין. חקירת המקרה הוטלה על חוקרי היחידה המרכזית במחוז מרכז וההערכה הראשונית הייתה שמדובר בחיסול כפול, כחלק ממאבקים בין עבריינים.

עוד בנושא
אחד החשודים בחיסול בפתח תקווה - ראש ארגון פשע
המשטרה "עושה שרירים" ועוצרת את אנשי דומרני
האם המשטרה לא מצליחה להתמודד עם גל החיסולים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully