וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה "עושה שרירים" ועוצרת את אנשי דומרני

3.11.2013 / 21:17

בסביבתו של ראש ארגון הפשע הנמצא תחת מתקפה לאחרונה, טוענים שאנשי הארגון נעצרים בתואנות שווא על ידי המשטרה משום שהמפכ"ל דרש לנקוט יד קשה נגדם. "זאת פשוט בדיחה"

צילום: יוסי הופמן, שי מכלוף עריכה: טל רזניק

כיממה לאחר פיצוץ מטען החבלה במכוניתו של עבריין הקשור לארגונו של שלום דומרני באשקלון, וקצת יותר משבוע לאחר חיסולו של העבריין ג'קי בניטה ופציעתו של אבי ביטון, יד ימינו של דומרני, החליטה המשטרה "לעשות שרירים" מול ארגוני הפשע, אף שיש מי שמפקפק ביעילותו של מפגן הכוח הזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע הפיצוץ אתמול באשקלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

משטרת אשקלון עצרה היום (ראשון) את שיקו דהאן ושי אלמקייס, שלפי הערכות מודיעיניות משתייכים לארגונו של דומרני, זאת לאחר שמנהל בית החולים ברזילי בעיר הגיש תלונה כנגד חלק ממבקריו בבית החולים של הפצוע מניסיון החיסול אתמול. להפתעתם של שני העצורים, במהלך חקירתם על ההפרעה לציבור בבית החולים, הטיחו בהם החוקרים כי הם חשודים גם בהצתת כלי רכב שאירעה בעיר לפני למעלה משבועיים. החוקרים הציגו לשניים תמונות בהן נראה החשוד בהצתה בשעת המעשה, אף שברור היה כי תיאורו החיצוני של אותו חשוד אינו תואם כלל למאפייניהם החיצוניים של שני הנחקרים.

על אף זאת, החליטו במשטרה לעצור את השניים בחשד להצתה. "זה מה שמעסיק את משטרת ישראל ואת המפכ"ל יוחנן דנינו", אמר בתגובה בא כוחם של החשודים, עו"ד מוטי בניטה, "הם אמרו להם שהם נוקטים בהוראתו של המפכ"ל יד קשה כנגד משפחות פשע. וכך הם מייחסים בערך את כל התיקים הפתוחים בתחנת אשקלון, זה פשוט בדיחה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הורה על "יד קשה" נגד ארגוני הפשיעה. המפכ"ל דנינו/מערכת וואלה!, צילום מסך

דהאן ואלמקייס נעצרו גם בשבוע שעבר בחשד לשיבוש הליכי חקירה. זאת לאחר שהמשטרה חשדה בהם שלקחו חלק בגניבת קלטת ובה צילומים ממצלמת אבטחה המתעדים את רגע הנחת המטען במכוניתם של בניטה וביטון. השניים שוחררו מן המעצר ובסביבת דומרני מעריכים כי כמו אז, גם הפעם יסתיים המעצר בלא כלום ומבלי שיוגשו כתבי אישום נגד החשודים.

עוד בנושא:
באשקלון חוששים מהפשיעה: "המטענים יגיעו לבתים"
האם המשטרה לא מצליחה להתמודד עם גל החיסולים?
ניסיון חיסול באשקלון: גבר נפצע אנוש מפיצוץ ברכב
חיסול באשקלון: "שני אנשי דומרני נפגעו, אחד מת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully