וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול באשקלון: "שני אנשי דומרני נפגעו, אחד מת"

מטען רב עוצמה הופעל במכונית שהייתה ברחוב מונטיפיורי בעיר. כתוצאה מהפיצוץ נפגעו שני יושבי הרכב, ואחד מהם מת כעבור זמן קצר. "שמענו בום אדיר, וראינו רכב שעף באוויר"

צילום: שי מכלוף, דייב בוימוביץ', עריכה: מיכאל ברגמן

אדם אחד נהרג, ואחר נפצע קשה מאד בפיצוץ מטען במכונית שאירע היום (חמישי) ברחוב מונטיפיורי באשקלון. צוותי מגן דוד אדום העניקו טיפול ראשוני לשניים, ופינו אותם לבית החולים ברזילי בעיר - אולם אחד מהם מת מפצעיו כעבור זמן קצר. כתוצאה מהפיצוץ מהמטען העוצמתי, שהכיל כקילוגרם חומר נפץ, התפזרו חלקי המכונית ברדיוס של 50 מטרים. בשל אופי האירוע הוזעקו למקום פרט לכוחות המשטרה גם אנשי זק"א ואנשי המעבדה לזיהוי פלילי. במשטרה חושדים שמדובר בחיסול על רקע פלילי, וההערכה היא שהנפגעים משתייכים לארגון הפשע של שלום דומרני. יצוין שלדומרני סכסוכים רבים עם משפחת אברג'יל בנוגע לשליטה בתחומים שונים באזור הדרום. במשטרה בוחנים אם להעביר את החקירה ליחידת להב 433 או להשאירה בטיפול של מחוז דרום.

חשד לחיסול- פיצוץ רכב באשקלון שני פצועים קשה, אוקטובר 2013. אלירם משה, ספק 500
"שמענו פתאום פיצוץ אדיר". המכונית עולה באש/ספק 500, אלירם משה

"ישבתי באוטובוס ושמענו פתאום פיצוץ אדיר. בצומת ראינו רכב שממש עף באוויר ונופל בחזרה על הרצפה. אחד הנוסעים עף ממנו והרכב עלה באש", כך סיפר לוואלה! חדשות רון, עד ראייה לפיגוע הפלילי. "יצאתי מהאוטובוס עם עוד נוסעים והזעקנו מכבי אש ומשטרה. האוטו בער ולא הצלחנו להתקרב. הסתכלנו וראינו שיש עוד מישהו בפנים", סיפר והוסיף כי כשמד"א וכיבוי האש הגיעו הם הוציאו את הפצוע החוצה ופינו אותו.

מהבתים הסמוכים למקום הפיצוץ החלו להגיע תושבים סקרנים שביקשו לנסות ולראות במי מדובר. "אני מכיר אותם, כי המשפחה שלי עובדת איתם", סיפר אחד השכנים שהוסיף: "אמא של אחד מהם נפטרה לפני כשבוע ועכשיו קורה האסון הזה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

אזור הפיצוץ

זירת ניסיון החיסול באשקלון. דייב בוימוביץ'
זירת החיסול/דייב בוימוביץ'

שלשום נמצאו שתי גופות בתוך מכונית בבית העלמין בטייבה. כוחות משטרה שהוזעקו למקום איתרו את המכונית כשהיא עולה באש, ובתוכו מצאו את שתי הגופות. זהות הגופות טרם ידוע. המשטרה החלה לחקור את נסיבות המקרה, ואחד החשדות שנבדקים בעניין זה הוא שמדובר בחיסול על רקע פלילי.

עוד באותו יום נורה למוות איציק קיסוס, בן 38, באור יהודה. קיסוס קיסוס היה אחת הדמויות המרכזיות בארגונו של זאב רוזנשטיין, שכלוא מאז 2007. בעבר ניהל קיסוס סכסוך מר עם ארגונו של איציק אברג'יל, עבר להתגורר בצפון הארץ ולאחרונה חזר למרכז. המידע המודיעיני ייחס לו תכנון לחסל את מאיר אברג'יל.

גופתו הירויה של קיסוס אותרה בחניון הבניין שבו הוא גר. מחקירת האירוע עלה כי הוא חזר בשעות הלילה לביתו, והחנה את רכבו בחניון התת-קרקעי. במקום, כך לפי החשד, חיכו לו המחסל או המחסלים. בין הצדדים התפתח עימות, שהסתיים בירי הקטלני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully