וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרוגים בפיצוץ בצומת ירקונים: שני תושבי ראש העין

27.7.2013 / 0:22

המשטרה התירה לפרסום את שמותיהם של ההרוגים בפיצוץ ברכב בצומת ירקונים ביום חמישי. שני הגברים מוכרים למשטרה והודעה נמסרה למשפחותיהם, שמסרבות לנתיחת הגופות

צילום: דניאל בוק, עריכה: טל רזניק

שני הגברים שנהרגו שלשום (חמישי) בפיצוץ עז שאירע בכלי רכב בצומת ירקונים הם דקל צפיר, בן 35 מראש העין ושרון פרחי, בן 31, גם הוא תושב העיר. ההודעה נמסרה למשפחות, שמסרבות לנתיחת הגופות. שני ההרוגים מוכרים למשטרה. הערכת המשטרה היא כי הרקע לפיצוץ הרכב הוא פלילי, ונבדק חשד לפיו מדובר בפיצוץ מטען חבלה. מחקירת האירוע עולה כי הפיצוץ אירע כשמהמכונית, שהייתה בדרכה ממזרח למערב לעבר פתח תקווה – עצרה ברמזור אדום.

חשד לחיסול כפול בפתח תקווה: שני הרוגים בפיצוץ מכונית ליד צומת ירקונים. דרור עינב
הרס מוחלט לרכב וגופות חרוכות לחלוטין. זירת הפיצוץ, שלשום/דרור עינב

מותם של השניים נקבע בשטח, ופרט להם העניקו אנשי מד"א טיפול רפואי לכמה נפגעים נוספים. מנכ"ל מד"א, אלי בין, סיפר לוואלה! חדשות כי מהפיצוץ החזק נפצע גבר שחש שנפגש באוזניו, וצעירה בת 23 שסובלת מפגיעת רסיסים אשר פונתה להמשך טיפול בבית החולים בילינסון. "הפיצוץ גרם להרס מוחלט של הרכב והגופות חרוכות לחלוטין", הוסיף בין וציין כי נזק נגרם גם לכמה כלי רכב נוספים שהיו בסביבה.

"ראינו הרבה צוותי הצלה", סיפרה עובדת באולם האירועים "גני הפסגה" הנמצא סמוך לזירות האירוע. "היה בלגן של כל האמבולנסים". איציק לבל, מתנדב שהגיע למקום סיפר כי המראות היו קשים מאוד. "הרכב בער תוך כדי פיצוצי משנה. לא היה ביכולתי לטפל בגופות שהיו ברכב בגלל השריפה. נתתי מענה לפצועה קל שהייתה ברכב סמוך, ולאחר שכוחות הכיבוי השתלטו על האש עברנו לטפל בגופות שהיו במצב קשה מאוד". עדי ראייה סיפרו כי הנוסעים בכלי הרכב שהיו באזור עזבו מיד והתרחקו בבהלה.

(עדכון ראשון 23:37)

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully