וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול כפול בפתח תקווה: 2 הרוגים בפיצוץ במכונית

הפיצוץ אירע בכלי הרכב שהיה בצומת ירקונים, וכתוצאה ממנו הוא עלה באש. שני נוסעים שהיו בתוכו נשרפו למוות, ושניים אחרים נפצעו באורח קל. ההערכה: הרקע לאירוע פלילי

צילום: דניאל בוק, עריכה: טל רזניק

חשד לחיסול כפול: שני בני אדם נהרגו אמש (חמישי) בפיצוץ עז שאירע בכלי רכב בצומת ירקונים שליד פתח תקווה. ההערכה הראשונית היא כי הרקע לאירוע פלילי, והמשטרה בודקת חשד לפיו מדובר בפיצוץ מטען חבלה. מהחקירה עולה כי הפיצוץ אירע כשהמכונית, שהייתה בדרכה ממזרח למערב לעבר פתח תקווה - עצרה ברמזור אדום. שני ההרוגים מוכרים למשטרה, שהוציאה הלילה צו איסור פרסום על פרטי החקירה. חקירת המקרה הוטלה על חוקרי היחידה המרכזית במחוז מרכז.

סמוך לשעה 21:40 נמסר למד"א מרחב ירקון על הפיצוץ שאירע ברכב שהגיע מכביש מספר 5. כתוצאה מהפיצוץ נפגעו שני נוסעים שהיו בתוך המכונית, ומותם נקבע בשטח. לדברי אלי בין, מנכ"ל מד"א, הפיצוץ החזק גרם לנזק גם לכמה כלי רכב שהיו בסביבה. פרט להרוגים, העניקו אנשי מד"א טיפול רפואי לכמה נפגעים נוספים. "הפיצוץ גרם להרס מוחלט של הרכב והגופות חרוכות לחלוטין", אמר בין, והוסיף כי בין הפצועים גבר שחש שנפגע באוזניו, וצעירה בת 23 שסובלת מפגיעת רסיסים אשר פונתה להמשך טיפול בבית החולים בילינסון. כמו כן, נערכו סריקות לאיתור נפגעים נוספים באזור.

נוכח האירוע, זרמו למקום כוחות רבים של כיבוי אש ומשטרה. התנועה בכביש 40, המצטלב עם כביש 5, נסגרה לתנועה בשני הכיוונים. פרט לכך, גם צומת נווה ימין שליד כפר סבא וצומת סגולה שבפתח תקווה נסגרו - והמשטרה ביקשה מהנהגים לנסוע בדרכים חלופיות. "ראינו הרבה צוותי הצלה", אמרה עובדת באולם האירועים "גני הפסגה" הנמצא סמוך לזירת האירוע, "היה בלגן של כל האמבולנסים".

חשד לחיסול כפול בפתח תקווה: שני הרוגים בפיצוץ מכונית ליד צומת ירקונים. דרור עינב
כוחות כיבוי ומשטרה רבים הוזעקו למקום האירוע/דרור עינב

איציק לבל, מתנדב זק"א שהגיע למקום, תיאר את זירת האירוע: "המראות היו קשים מאוד. הרכב בער תוך כדי פיצוצי משנה. לא היה ביכולתי לטפל בגופות שהיו ברכב בגלל השריפה. נתתי מענה לפצועה קל שהייתה ברכב סמוך, ולאחר שכוחות הכיבוי השתלטו על האש עברנו לטפל בגופות שהיו במצב קשה מאוד".

עדי ראייה סיפרו כי הפיצוץ היה חזק מאוד וכי מעוצמת הפיצוץ ניזוקו מכוניות במרחק של עשרות מטרים מכלי הרכב שנפגע, בשל חלקי רסיסי שהתפזרו לכל עבר. כמו כן נמסר כי הנוסעים בכלי הרכב שהיו באזור עזבו מיד והתרחקו בבהלה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתחילת החודש נהרג גבר כבן 40 המוכר למשטרה מפיצוץ שאירע במכוניתו בשעה שנסע ברחוב הנשיאים במגדל העמק. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו למרכז הרפואי "העמק" בעפולה, עם פגיעה רב-מערכתית ותוך ביצוע פעולות החייאה. זמן קצר אחר כך הוא מת מפצעיו בבית החולים. מהמשטרה נמסר אז כי הפיצוץ אירע ככל הנראה ממטען חבלה שהוצמד למכונית.

בחודש שעבר נורו למוות שני בני אדם כבני 40 ברחוב משמר הירדן בפתח תקווה. אדם נוסף, שנפצע באורח בינוני עד קשה, פונה על ידי פרמדיקים של מגן דוד אדום לבית החולים בילינסון בעיר. על פי החשד, השלושה נורו על ידי שני רוכבי אופנוע שחלף במקום בעת שצעדו ברחוב. גם במקרה זה, אחד מההרוגים היה מוכר קודם לכן למשטרה.

  • עוד באותו נושא:
  • פתח תקווה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully