וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי על עתיד מפלגתו: "לא יהיה פיצול, ש"ס מאוחדת"

יו"ר ש"ס התייחס בראיון לערוץ 2 לאפשרות שעם מותו של הרב עובדיה יוסף, אין כוח שיאחד את הפלגים השונים במפלגה. "לא תקום מפלגה חדשה, מאוחדים תחת הנהגת מועצת חכמי התורה"

צילום: עומר מירון, עריכה: יאיר דניאל

יו"ר ש"ס אריה דרעי התייחס הערב (שלישי) לעתיד מפלגתו, לאחר מותו של מנהיגה הרוחני הרב עובדיה יוסף, והכחיש אפשרות לפירוק המפלגה בהיעדר גורם מאחד בראש התנועה. "אין שום פיצול ולא יהיה פיצול. ש"ס מאוחדת תחת הנהגת מועצת חכמי התורה והיא תמשיך כך", אמר דרעי בראיון לערוץ 2. לדבריו, ח"כ אלי ישי יישאר במפלגה חרף חילוקי הדעות שמיוחסים להם.

הרב עובדיה יוסף הלך לעולמו - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
מה היה הרב עובדיה יוסף עבור החילונים? / דעה
נתניהו בשבעה על הרב יוסף: "חשב על המשכיות העם"
אלי ישי: ש"ס אחרי מות הרב יוסף היא לא אותו הדבר

"לא תקום מפלגה חדשה, ש"ס תהיה מאוחדת", הדגיש דרעי. "אין ספק שאנחנו מרגישים תחושה גדולה של יתמות, של חלל ריק. אבד לנו הביטחון, ואנחנו עדיין בתחושה הזו. אף אחד לא יכול למלא את החלל הזה", הוסיף דברי הספד על רבו. בהמשך ציין כי שמע גם את החלקים בציבור שבחרו לבקר את הרב לאחר מותו. "שמעתי את הקולות הללו. צר לי, חבל לי, אבל מצד שני אני מסתכל על המחזה המדהים שהיה אתמול (בהלוויית הרב)".

אריה דרעי באוהל אבלים מחוץ לביתו של הרב עובדיה יוסף. יותם רונן
דרעי בבית משפחת יוסף, היום/יותם רונן

בבוקר פקד דרעי את בית משפחת יוסף ברחוב הקבלן בירושלים, וניחם את משפחתו של הרב. בדברים שאמר התייחס לתקוות שהיו לרב להמשך דרכה של ש"ס אחר מותו. "חשבתי אתמול כל הלילה, למרות העייפות הנוראה – מה הוא רוצה מאתנו? וברור לי מעל כל ספק – לקום, להתחזק ולהמשיך את המורשת שלו, להמשיך את כל מוסדות החינוך שלו, להמשיך להפיץ את התורה שלו, להמשיך לקרב, להמשיך להפיץ את היהדות, להמשיך להיות מלוכדים", אמר דרעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully