וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: נער וחברו תכננו לרצוח אמו ולאכול את כבדה

השניים, בני 13 ו-14 מוושינגטון אמרו שהיו תחת השפעת כדורים כשתקפו את אמו של אחד מהם, גנבו את מכוניתו של אב השני, היו מעורבים בתאונת פגע וברח ולבסוף שדדו והרסו בית

עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

שני נערים בני 13 ו-14 נעצרו בספוקן שבוושינגטון, בעוד אמו של אחד מהנערים מחלימה בבית החולים לאחר שהותקפה על ידם בעת שהיו תחת השפעת כדורים – כך דיווחו בסוף השבוע הרשויות במדינה. דובר השריף קרייג צ'יימברלין אמר ל-CNN כי הנערים ככל הנראה תכננו לרצוח את האם של בן ה-13 ולאכול את הכבד שלה. "בן ה-14 העלה את הרעיון של 'היי, בוא נפתח אותה ונאכל את הכבד שלה', אך זה לא קרה. במקום זאת, הוא הכה את האישה על פי החשד בעזרת ניצב של חרב", אמר צ'יימברלין.

השניים הותירו את האם מדממת וכשהיא סובלת מפציעות בראשה ביום שלישי האחרון. היא פונתה לבית חולים מקומי ומצבה מתייצב. הנערים נעצרו לאחר מסע אלים, שבמהלכו גנבו מכונית, שדדו, וביצעו מעשי ונדליזם. לדברי צ'יימברלין, האם נמצאה בביתה על ידי שוטרים שהגיבו לקריאה. לצדה היו שני סכינים וחרב עם ניצב שהתעקם. לאחר שהשוטרים לא ראו שום סימן כי מישהו נכנס בכוח לבית, החל מצוד אחר הצעירים.

השוטרים הוזעקו לבית אביו של הנער בן ה-14, שהבחין כי מכוניתו נעלמה. זמן קצר לאחר מכן התקבלה קריאה על תאונת פגע וברח, שבה הייתה מעורבת מכוניתו של האב, אך הנערים כבר נמלטו מהמקום. לאחר מכן נקראו השוטרים בשל דיווח על פריצה בבית באזור. "המקום ניזוק מאוד. הם פערו חורים בקירות", אמר צ'יימברלין, "זו התנהגות פרועה וסתמית". שוטר סיור הבחין בשני הנערים נמלטים מזירת הפריצה, והם נתפסו ונעצרו. בנו של האישה הפצועה סיפר לאחר מעצרו לשוטרים שהוא לקח "כדורים כחולים", ולעולם לא היה עושה את אותם פשעים אם היה פיכח.

עוד בנושא
ארה”ב: פדופיל תכנן לחטוף ילדים ולאכול את בשרם
”המורד הקניבל”: נגסתי בריאתו של החייל - לא בלבו
שנה אחרי - קורבן הקניבליזם משתקם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully