וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: פדופיל תכנן לחטוף ילדים ולאכול את בשרם

בביתו של ג'פרי פורטווי ממסצ'וסטס התגלה מרתף סודי ובו ארון מתים, כלוב מתכת, אזיקים וסכינים שנועדו לשרת את מטרותיו המזוויעות. התביעה תבקש לגזור עליו 27 שנות מאסר

עריכה: יותם בן-דוד

הסיפור הזה נשמע כאילו נלקח מסרט אימה מזוויע במיוחד: ג'פרי פורטווי, בן 40 מוורצ'סטר שבמסצ'וסטס, תכנן לחטוף ילדים, לאנוס אותם במרתף שבנה בביתו – ואז להרוג ולבשל אותם. בביתו של פורטווי איתרו חוקרי המשטרה מרתף מוגן מרעש שבו נעילה כפולה, ובתוכו התגלה ארון מתים בגודל של ילד, כלוב מתכת, אזיקים, מקפיאים ואוסף סכינים.

העיתון "בוסטון הראלד" פרסם הבוקר (חמישי) את מסמכי התביעה במשפטו של פורטווי, שבחודש מאי הודה בשידול למעשה אלימות ובהחזקה והפצה של חומר פורנוגרפי הכולל ילדים. "פורטווי הודה בכמה מהמעשים האכזריים והמרושעים ביותר – ניצול מיני של ילדים צעירים, החזקת פורנוגרפיית ילדים וניסיון שידול לחטיפת ילדים למטרת הריגתם ואכילתם", נכתב במסמכי התביעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המדרגות המובילות למרתף שבו תכנן פורטווי לכלוא את הילדים שיחטוף/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרשויות החלו לחקור את פורטווי בשנה שעברה, לאחר שקשרו אותו לשיחות צ'אט שעסקו בקניבליזם ובאונס ילדים. המסמכים שבידי התביעה כוללים בין היתר ציטוטים משיחות של רונלנד בראון, תושב פלורידה שתכנן יחד עם פורטווי לחטוף ילד שאותו הכיר בעבודתו בכנסייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגודל של ילד. ארון המתים שהתגלה במרתף/מערכת וואלה!, צילום מסך

בראון אף שלח לפורטווי תמונה של אחד הילדים שהכיר, שעליה שורטטו "קווים לחיתוך הבשר", כך לפי המסמכים. השניים תכננו לבתר את הגופה, לאכול אותה במשך שבועות – ולהאכיל אליגטורים ב"שאריות". פורטווי נהג להתכתב עם חבריו תחת הכינוי "longpig" – מילת סלנג המתארת בשר אדם.

ביום שלישי הקרוב יכריע בית המשפט בעניינו של פורטווי, שנעצר בתום חקירה שארכה שנתיים ובמסגרתה נעצרו עשרות פדופילים. התביעה תבקש לגזור עליו 27 שנות מאסר ולגרש אותו בחזרה למולדתו בריטניה.

לקריאה נוספת:
הכלה התחרטה לאחר החתונה - ודחפה את בעלה מצוק
רצחה את בעלה, ביתרה גופתו ובישלה אותו בסיר לחץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully