וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המורד הקניבל": נגסתי בריאתו של החייל - לא בלבו

בראיון ראשון מאז פורסם הסרטון בו הוא נראה משחית ונוגס באיבריו של חייל, אישר המורד הסורי לטיימס הלונדוני כי הצילומים אמיתיים. לדבריו, זו הייתה נקמה בחייל שפגע בנשים

צילום מסך

מורד סורי אישר כי הוא האיש שצולם אוכל איבר מגופתו של חייל מצבא אסד, בסרטון שהופץ השבוע ברשת האינטרנט. חאליד אל-חמד, הידוע בשם אבו סאקר, לוחם מוכר מהעיר חומס, סיפר היום (רביעי) ל"טיימס" הלונדוני כי הסרטון אמיתי, אך בניגוד לדיווחים, הוא לא אכל את ליבו של החייל – אלא נגס בריאתו. הסרטון משך ביקורת רבה מקרב בעלי הברית ותומכי המורדים, וכבר הפך לחלק ממלחמת התעמולה בין הצדדים הלוחמים ברשתות החברתיות.

"אני נשבע באלוהים שאנו נאכל את הלבבות שלכם ואת הכבדים שלכם, חייליו של בשאר הכלב", נשמע אבו סאקר אומר בסרטון בן ה-30 שניות כשהוא נוגס באיבר. לדברי ארגון זכויות האדם, אבו סאקר הוא מנהיג קבוצה המכונה "חטיבת עומאר אל-פארוק העצמאית". בסרטון ניתן לשמוע גם קולות בכי וקריאות "אללה הוא אכבר" בעוד שאבו סאקר מרים את איבר אדום כהה לשפתיו ומעמיד פנים שהוא נוגס בו. המורד טען בראיון כי הוא ביצע את המעשה כנקמה באותו החייל, שלטענתו תקף שלוש שנים. "פתחנו את הטלפון הסלולרי שלו, ומצאתי בו סרטון של אישה ושתי בנותיה בעירום בעודו משפיל אותן ותוקף אותן במקלות", סיפר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני נשבע באלוהים שאנו נאכל את הלבבות שלכם ואת הכבדים שלכם". אבו סאקר בסרטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

ללא כל חרטה, הוסיף ותיאר אבו סאקר סרטון נוסף שבו השחית גופה של חייל אחר. "בסרטון אני מנסר את החייל במסור. המסור משמש לכריתת עצים. ניסרתי אותו לחתיכות קטנות וגדולות", סיפר בגאווה. אבו סאקר, לוחם מוכר, עזר בהקמת "חטיבת עומאר אל-פארוק העצמאית" בעיר חומס בשנת 2011. זוהי אחת ממליציות המורדים הגדולות בסוריה, שהוכתה קשות על ידי הצבא הסורי בעת מצור על מחוז עמר באבא בשנה שעברה. אבו סאקר הקים לאחר מכן מיליציה בדלנית והיה אחד המנהיגים במאבק על שליטה בעיר הסמוכה לגבול לבנון.

"הטלת מום בגופות האויב היא פשע מלחמה", אמר פטר בוקארט מארגון זכויות האדם בשיחה עם סוכנות הידיעות "רויטרס". "אך העניין הרציני עוד יותר הוא ההידרדרות המהירה ביותר לאלימות ורטוריקה על רקע עדתי", הוסיף. לדברי הארגון, מי שמבצע פשעי מלחמה, משני צדי המתרס, עליו לדעת שאינו חסין ושהפעולות הללו מובאות בחשבון. עוד אמרו בארגון כי אבו סאקר כבר צולם בעבר בעודו משגר טילים לאזורים שיעיים בלבנון. הוא תועד גם לצד גופות של לוחמי גרילה מארגון חיזבאללה, שככל הנראה נהרגו בזמן שלחמו לצד חיילים מצבא סוריה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully