וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה אחרי - קורבן הקניבליזם משתקם

רונלד פופו עבר ארבעה ניתוחים מאז שאיבד את פניו כאשר אדם אחר אכל אותם. למרות הכל, הוא לא איבד את התשוקה לחיים ואמר: "תמיד אהיה אסיר תודה לאלה שתמכו בי"

צילום: בית החולים ג'קסון במיאמי, עריכה: גדי וינסטוק

האיש שאיבד את פניו באירוע חולני מצליח להשתקם: שנה אחרי האירוע המחריד בעיר מיאמי שבמדינת פלורידה, שבו אכל אדם את פניו של חסר בית בשולי כביש מהיר, מצליח הקורבן, רונלד פופו בן ה-65, שעבר מאז ארבעה ניתוחים, להמשיך להתאושש - ואפילו לנגן בגיטרה ולעקוב אחר משחקי קבוצת הכדורסל האהובה עליו, מיאמי היט.

"הייתה לו שנה ארוכה, אבל הוא הצליח להתמודד היטב", אמר אתמול (שלישי) ד"ר וודי קסירה מבית החולים ג'קסון ממוריאל, שם היה מאושפז פופו בשנה האחרונה. מטפליו צילמו אותו מנגן בגיטרה להנאתו ומודה על האהדה והתמיכה הרבה שקיבל מהציבור במיאמי.

רונלד פופו שפניו נאכלו. AP
"נהניתם מהמופע?". פופו/AP

לאחר שפתח את הסרטון בקטע גיטרה קטן, שאל פופו: "נהניתם מהמופע?". "פשוט תודה על ההתחשבות והעזרה", הוסיף. "אנשים במצב קשה כמו שלי זקוקים לעזרה, ואני בטוח שיש אנשים נוספים שנמצאים גם הם באותו מצב קשה. אני מודה לאנשים הרבים בקהילה, תמיד אהיה אסיר תודה עבורם".

פופו מאושפז בבית החולים מאז הותקף במאי 2012 על ידי רודי יוג'ין בן ה-31, שזכה בתקשורת האמריקנית לכינוי "קניבל המחלף" (Causeway Cannibal). ככל הנראה, היה יוג'ין תחת השפעת סמים בזמן התקיפה. יוג'ין נורה למוות על ידי שוטרים שהגיעו למקום. בנתיחה לאחר המוות נמצאו שרידי פניו של פופו בפיו - אך לא בקיבתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully