וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: בת 6 נפלה לתוך סיר קארי רותח - ומתה

הילדה, תלמידת כיתה א', המתינה בכיתה לצלצול המבשר את ארוחת הצהריים. כשצלצל הפעמון, היא מיהרה לחדר האוכל של בית הספר, שם נדחקה בין התלמידים ונפלה לתוך הסיר הרותח

ילדה בת שש מהודו מתה השבוע לאחר שנפלה לתוך סיר רותח של רוטב קארי בבית ספרה. כלי תקשורת בהודו דיווחו כי האירוע התרחש ביום שלישי האחרון בעיר גאוריבידנור שבמזרח המדינה, אז – בשעה 13:00 בדיוק – צלצל הפעמון ואנושה אשווטאפה יצאה בריצה מכיתתה לעבר חדר האוכל. חבריה לכיתה א' סיפרו להוריה כי היא הייתה רעבה וחיכתה לצלצול המבשר על ארוחת הצהריים.

אלא שהפעמון שצלצל היה זה של התיכון הצמוד ולא של בית הספר היסודי. "התיכון והיסודי סמוכים זה לזה", הסביר דודה של אנושה, ראמו ננג'אפה. "לעיתים קרובות, תלמידים משני האגפים מתבלבלים מהצלצול ויוצאים בריצה מהכיתות". בחדר האוכל, נדחקה אנושה בין התלמידים הבוגרים ונפלה לתוך הסיר החם. מנהלת בית הספר הסיע אותה ברכבו לבית החולים כשהיא סובלת מכוויות ב-70% מגופה, אך בלילה היא מתה מפצעיה.

בזמן שגופתה של אנושה הועברה לכפר בו היא מתגוררת, המשפחה האבלה דרשה שבית הספר ושר החינוך ישתתפו בהלוויה. "לא אשרוף את גופתה של בתי עד שבכירי בית הספר, כולל המנהל ושלושת הטבחים, יגיעו לכאן", הסביר אביה של הילדה את סירובו להתחיל בהלוויה. "אני רוצה לשאול אותם מה הם עשו כשהילדים דחפו זה את זה".

לקריאה נוספת
צעירה הודית נחטפה בקיוסק ונאנסה במשך 17 חודשים
עילוי בהודו: רק בת 13 - וכבר סטודנטית לתואר שני
הודו: ארבעה מורשעים באונס קבוצתי נידונו למוות

  • עוד באותו נושא:
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully