וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: ארבעה מורשעים באונס קבוצתי נידונו למוות

13.9.2013 / 12:17

עונש מוות בתלייה נגזר על ארבעת הבגירים שהורשעו באונס וברצח הסטודנטית הצעירה באוטובוס ציבורי בבירה, אירוע שעורר סערה ציבורית. הם רשאים לערער לבית המשפט העליון

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

ארבעת הגברים שהורשעו באונס וברצח של צעירה בבירת הודו ניו דלהי בדצמבר 2012 נידונו היום (שישי) לגזר דין מוות בתלייה. הנאנסת, ג'יוטי סינג פנדיי, סטודנטית לפיזיותרפיה בת 23, הותקפה באכזריות באוטובוס נוסע ומתה מפציעה כעבור שבועיים בבית החולים בסינגפור. המקרה זעזע את הודו והביא לגל של מחאות ברחבי תת-היבשת. גזר הדין עדיין דורש את אישורו של בית המשפט הגבוה של דלהי, והארבעה עדיין יכולים לערער על הפסיקה לבית המשפט העליון – תהליך שיכול לקחת שנים.

ארבעת המורשעים באונס הקבוצתי בניו דלהי שנידונו למוות בתלייה. ספטמבר 2013. יוטיוב, ציבלין
התהליך יכול לארוך שנים. ארבעת האנסים שהורשעו/ציבלין, יוטיוב

ביום שלישי הרשיע בית המשפט בהודו את ארבעת הנאשמים הבגירים בפרשה - פוואן גופטה, מוכר פירות; אקשיי קומאר סינג, מנקה אוטובוסים; וינאי שארמה, מדריך בחדר כושר; ומוקיש סינג, מובטל צעיר. נאשם חמישי הורשע בבית משפט לנוער לפני חודש, והנאשם השישי התאבד בבית המעצר.

פנדיי נסעה באוטובוס בניו דלהי עם ידיד בחודש דצמבר 2012. על פי כתבי האישום שהוגשו נגד הנאשמים בפרשה, השישה אנסו אותה בזה אחר זה במשך כשעה והיכו את הידיד שהיה עמה. בתום המעשים, הם השליכו את השניים מהאוטובוס הנוסע ונטשו אותם בצד הדרך. פנדיי, שסבלה מפגיעות פנימיות ומפגיעת מוח, הועברה לבית חולים מקומי ומשם הוטסה לסינגפור, שם נקבע מותה כעבור שבועיים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
בית המשפט בניו דלהי שבו נידונו למוות בתלייה ארבעה מורשעי באונס הקבוצתי. 13 בספטמבר 2013. רויטרס
בית המשפט בניו דלהי, הבוקר/רויטרס
הפגנות בעקבות מותה של קורבן האונס הקבוצתי בניו דלהי, הודו, ינואר 2013. AP
מחאה בעקבות מותה של הצעירה שנאנסה בשנה שעברה/AP

בסוף החודש שעבר הורשע קטין שהיה בן 17 וחצי בזמן התקיפה. הוא הורשע באונס וברצח, אך בשל גילו נידון לשלוש שנות מאסר בלבד - העונש המקסימלי על עבירות מסוג זה בבית משפט לנוער.

בני משפחתה של הקורבן דרשו להתייחס אליו כאל בגיר ולהטיל עליו עונש מוות, אך בית המשפט דחה את הבקשה. אמה של הקורבן נטשה בדמעות את אולם הדיונים. מפגינים שהמתינו מחוץ להיכל קראו לגזור על הנאשם עונש מוות בתלייה, ומאות מהם יצאו לרחובות במחאה על הפסיקה.

עוד בנושא:
הנאשמים באונס הצעירה בהודו הורשעו גם ברציחתה
האונס הקבוצתי בהודו: צעיר הנאשמים הורשע גם ברצח
הודו: התאבד הנאשם העיקרי באונס הקבוצתי בבירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully