וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האונס הקבוצתי בהודו: צעיר הנאשמים הורשע גם ברצח

מי שהיה בן 17 וחצי בזמן ביצוע המעשה שזעזע את המדינה הורשע באונס ורצח ונידון לשלוש שנות מאסר - העונש המרבי לבני גילו. בחודש הבא: הכרעת הדין בעניין הנאשמים הנוספים

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

בית משפט בהודו הרשיע היום (שבת) צעיר מקומי שהיה מעורב באונס הקבוצתי שהסעיר את המדינה בחודש דצמבר האחרון. הצעיר, שהיה בסך הכל בן 17 כשהשתתף בתקיפה המינית של הסטודנטית ג'יוטי סינג פנדיי בת ה-23, הורשע בעבירות של אונס ורצח. כמו ארבעת חבריו, גם הוא הכחיש את ההאשמות. הוא נידון לשלוש שנות מאסר, העונש המרבי לבני גילו. בשל גילו, נותר שמו חסוי.

רשת בי.בי.סי דיווחה כי אמה של הקורבן, שמתה בבית חולים בסינגפור 13 ימים לאחר התקיפה, זעמה על גזר הדין ועזבה את אולם הדיונים בדמעות. מפגינים שהמתינו מחוץ לבית המשפט קראו לגזור על הנאשם עונש מוות בתלייה. ארבעת הנאשמים הנוספים, שהיו בגירים בשעת המעשה, יכולים למצוא עצמם נידונים לעונש מוות. נאשם שישי נמצא מת בתאו בחודש מרץ האחרון וגורמים בבית הסוהר העריכו כי תלה את עצמו.

הצעיר שהורשע היום היה בן 17 וחצי בשעת התקיפה. משפחתה של הקרבן, כמו גם רבים אחרים, דרשה להתייחס אליו כאל בגיר ולהטיל עליו עונש מוות אך בית המשפט דחה את הבקשות. בינתיים, בית משפט מיוחד העוסק בפרשה שמע כבר את הטיעונים הסופיים במשפט וההכרעה צפויה להתקבל באמצע חודש ספטמבר.

שוטרים מוציאים את הצעיר (עם רעלה ורודה) שהורשע באונס הקבוצתי בהודו מבית המשפט, 31 באוגוסט 2013. רויטרס
הצעיר שהורשע באונס יוצא מבית המשפט בניו דלהי כשפניו מכוסים, הבוקר/רויטרס

ג'יוטי סינג פנדיי, סטודנטית לפיזיותרפיה, הייתה עם חבר כאשר הותקפה בשעת נסיעה באוטובוס בניו דלהי. על פי כתבי האישום שהוגשו נגד הנאשמים בפרשה, הם אנסו אותה בזה אחר זה במשך כשעה והיכו את חברה. בתום המעשים, הם השליכו את השניים מהאוטובוס הנוסע. פנדיי, שסבלה מפגיעות פנימיות ופגיעת מוח, הועברה לבית חולים מקומי ומשם הוטסה לסינגפור – אך כאמור נכנעה לפצעיה.

עוד על האונס הקבוצתי שהסעיר את הודו
הודו: אלפים מפגינים בניו דלהי בעקבות אונס קבוצתי
כך ייעשה לאנס: הודו תפרסם תמונות מורשעים באונס
משפחת קורבן האונס: ”מקווים שהודו תהפוך למקום בטוח יותר”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully