וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאשמים באונס הצעירה בהודו הורשעו גם ברציחתה

10.9.2013 / 11:49

הארבעה - מוכר ירקות, מנקה, מדריך כושר וצעיר מובטל - הורשעו בתקיפת הסטודנטית בת ה-23, בפרשה שזעזעה את הודו בשנה שעברה ועוררה גל הפגנות ברחבי המדינה

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

בית המשפט בהודו הרשיע הבוקר (שלישי) את ארבעת הנאשמים באונס הקבוצתי וברצח בניו דלהי בשנה שעברה, בפרשה שעוררה גלי הפגנות ברחבי העולם. הנאנסת, ג'יוטי סינג פנדיי, סטודנטית לפיזיותרפיה בת 23, הותקפה באכזריות באוטובוס נוסע ומתה מפציעה כעבור שבועיים בבית החולים בסינגפור.

היום הורשעו ארבעת הנאשמים הבגירים - פוואן גופטה, מוכר פירות; אקשיי קומאר סינג, מנקה אוטובוסים; וינאי שארמה, מדריך בחדר כושר; ומוקיש סינג, מובטל צעיר. עונשם ייגזר מחר, והתביעה נתונה בלחץ לגזור עליהם עונש מוות. נאשם חמישי הורשע בבית משפט לנוער לפני חודש. הנאשם השישי התאבד בבית המעצר.

בית המשפט בו הורשעו נאשמים באונס קבוצתי. ניו דלהי, הודו, ספטמבר 2013. AP
כלי הרכב מוביל את הנאשמים לבית המשפט בניו דלהי, הבוקר/AP

פנדיי נסעה באוטובוס בניו דלהי עם ידיד בחודש דצמבר 2012. על פי כתבי האישום שהוגשו נגד הנאשמים בפרשה, השישה אנסו אותה בזה אחר זה במשך כשעה והיכו את חברה. בתום המעשים, הם השליכו את השניים מהאוטובוס הנוסע ונטשו אותם בצד הדרך. פנדיי, שסבלה מפגיעות פנימיות ומפגיעת מוח, הועברה לבית חולים מקומי ומשם הוטסה לסינגפור, שם נקבע מותה כעבור שבועיים.

בסוף החודש שעבר הורשע קטין שהיה בן 17 וחצי בזמן התקיפה. הוא הורשע באונס וברצח, אך בשל גילו נידון לשלוש שנות מאסר בלבד - העונש המקסימלי על עבירות מסוג זה בבית משפט לנוער.

בני משפחתה של הקורבן דרשו להתייחס אליו כאל בגיר ולהטיל עליו עונש מוות, אך בית המשפט דחה את הבקשה. אמה של הקורבן, נטשה בדמעות את אולם הדיונים. מפגינים שהמתינו מחוץ להיכל קראו לגזור על הנאשם עונש מוות בתלייה, ומאות מהם יצאו לרחובות במחאה על הפסיקה.

לקריאה נוספת
האונס הקבוצתי בהודו: צעיר הנאשמים הורשע גם ברצח
נאנסת בהודו הזמינה את התוקף לביתה – והציתה אותו למוות

  • עוד באותו נושא:
  • הודו
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully