וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: הזמינה את האנס לביתה – והציתה אותו למוות

הצעירה בת ה-25 ביקשה מראג'ו וישווקרמה לבוא לביתה על מנת לדון בהסדר משפטי. כשהגיע, השתלטה עליו בסיוע אחיה, שפכה עליו קרוסין והעלתה אותו באש. כעת היא חשודה ברצח

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

צפו: צעיר הנאשמים מורשע באונס וברצח בפרשה שזעזעה את הודו, בשבוע שעבר

צעירה בת 25 ממדינת המחוז מאדיה פראדש שבמרכז הודו החליטה לנקום באיש שאנס אותה תחת איומי סכין – והציתה אותו. הדבר אירע ביום חמישי בכפר ניגהארה. הצעירה, שנאנסה ב-30 באפריל השנה על ידי ראג'ו וישווקרמה, הזמינה אותו לביתה בשעת ערב. זאת בטענה כי היא מעוניינת לדון עמו על ההסדר המשפטי בתיק האונס שאמור היה להיחתם בקרוב.

הפגנות ברחבי הודו נגד תקיפות מיניות ומעשי אונס. AP
המונים מפגינים נגד אלימות כלפי נשים, בחודש שעבר בבירה ניו דלהי/AP

לפי מסמכי הפטירה של וישווקרמה ששוחרר לביתו בערבות בחודש מאי, כאשר נכנס לביתה, השתלטה עליו קורבן האונס בסיוע אחיה שהיו עמה, שפכה עליו קרוסין והעלתה אותו בלהבות. לפי הדיווח ב"טיימס אוף אינדיה", וישווקרמה פונה לבית החולים על ידי תושבי הכפר שהבחינו באש האוחזת בגופו. אתמול מת מפצעיו. "קיבלנו את ההודעה על מותו", אמר מפקח המשטרה המקומית לעיתון ההודי. הוא הוסיף כי האישה ובני משפחתה חשודים ברצח.

בחודשים האחרונים עלתה הודו לכותרות שוב ושוב עקב מקרי האונס הרבים. הזכור ביותר בהם הוא זה של הסטודנטית בת ה-23 שנאנסה על ידי חמישה צעירים באוטובוס ציבורי בבירה ניו דלהי, הוכתה והושלכה בצד הדרך. כעבור כשבועיים מתה מפצעיה. האירוע עורר הפגנות עממיות סוערות של אזרחים שביקשו להעלות לסדר היום הציבורי את האלימות כלפי נשים בתת-היבשת.

שוטרים מוציאים את הצעיר (עם רעלה ורודה) שהורשע באונס הקבוצתי בהודו מבית המשפט, 31 באוגוסט 2013. רויטרס
על חבריו עלול להיגזר עונש מוות. המורשע הראשון בפרשת אונס הסטודנטית/רויטרס

לפני שבוע הורשע באונס וברצח הנאשם הראשון באונס הקבוצתי, שהיה בן 17 בשעת האירוע. למרות שהכחיש את האישומים נגדו, הוא נידון לשלוש שנות מאסר, העונש המרבי לגילו. מפגינים שהמתינו מחוץ לבית המשפט קראו לגזור עליו עונש מוות בתלייה. ארבעה נאשמים נוספים, שהיו בגירים בשעת המעשה, ממתינים עדיין לגזר דינם – שעלול להיות עונש מוות. הנאשם השישי התאבד בחודש מרץ בתאו בבית הסוהר בבירה.

עוד בנושא
האונס הקבוצתי בהודו: צעיר הנאשמים הורשע גם ברצח
בחודש שעבר: שוב אונס קבוצתי בהודו - צלמת נאנסה ליד פסי רכבת
זעזוע בהודו: בת 11 הדפה אנס - והוצתה למוות

(עדכון ראשון: 21:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully