וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעזוע בהודו: בת 11 הדפה אנס - והוצתה למוות

הילדה, ממערב בנגל, נתקלה בצעיר בן 18 שמישש אותה. כשהדפה אותו בנשיכות הוא התנפל עליה מאחור, וכשנפלה על הארץ שפך עליה נוזל דליק וצחק כשעלתה באש. התוקף נעצר בחשד לרצח

מקרה נוסף של אונס מזעזע את הודו: ילדה בת 11 הותקפה על-ידי גבר צעיר, והוא הצית אותה אחרי שהדפה אותו וניסתה להימלט. הילדה, שלא זוהתה בשמה, מתה אמש (ראשון) אחרי ארבעה ימים של אשפוז בבית חולים ממשלתי בכלכותה שבמדינת מערב בנגל.

התקיפה אירעה בסוף השבוע במחוז האווראה. אם-הבית באכסניה שבה התגוררה הילדה הבחינה בכוויות הקשות שעל גופה ודובבה אותה. זמן קצר לאחר מכן שקעה הילדה בתרדמת, וחקירת המשטרה התבססה על העדות הזו.

אם הבית, סיקה מונדל, סיפרה לעיתון "אינדיה טיימס" כי הילדה הספיקה לספר לה על הזוועות שעברה, ולאחר מכן איבדה את ההכרה בזרועותיה: "היא אמרה לי שהיא יצאה לחצר כדי לשחק. התוקף הגיח מהשיחים, נגע בה וניסה להסיר את הבגדים שלה. היא נשכה אותו בידיים ודחפה אותו, ואז ניסתה להימלט".

הפגנות ברחבי הודו נגד תקיפות מיניות ומעשי אונס. AP
צעירות הודיות מפגינות נגד גל התקיפות המיניות במדינה/AP

המשטרה עצרה את התוקף, שזוהה בשם קונדן מוליק. הוא חשוד ברצח. שניים מחבריו נעצרו חשודים שסייעו לו. החשוד המרכזי מכחיש את הטענות נגדו, וטוען שחבריו אחראים לאונס ולהצתה.

"התוקף צחק כשהיא ניסתה לכבות את הלהבות"

לדברי אם הבית, אחרי שהדפה הילדה את התוקף, הוא "צץ שוב מאחורי הילדה ושפך עליה נוזל דליק - והצית אותה". כשהילדה נפלה על הארץ, התוקף המשיך לשפוך עליה את הנוזל הדליק. "היא ניסתה לכבות את הלהבות, אבל הוא צחק. זה היה רצח מתוכנן מראש".

בתוך כך, בית המשפט בהודו דחה בשבועיים את מתן גזר הדין של חמישה גברים וקטין, הנאשמים באונס קבוצתי של סטודנטית לפיזיותרפיה, שהותקפה באוטובוס בניו דלהי בסוף השנה שעברה. הסטודנטית, בת 23, אושפזה בסינגפור ומתה מפצעיה כעבור שבועיים. האונס עורר את חמתם של תושבי ניו דלהי בפרט והודו בכלל, והביא להצתת מהומות אלימות ברחבי הבירה, במחאה על מעשי תקיפה מינית במדינה ואזלת יד של המשטרה בטיפול באירועים מסוג זה. מאז האונס גברה המודעות בתקשורת המקומית לדיווחים על תקיפות מיניות.

לקריאה נוספת
לפני חודש: 5 גברים שרפו למוות נערה בעודה בחיים
מתה ילדה בת חמש שנחטפה ונאנסה במשך 48 שעות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully