וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: 5 גברים שרפו למוות נערה בעודה בחיים

גל ההתעללות בנשים בתת היבשת נמשך: חודש לאחר שסטודנטית הוצתה ונאנסה במדינת אוטר פראדש, נחשף מקרה מזעזע נוסף באותה מדינה, במסגרתו הוצתה בת 18 והושלכה בפתח ביתה

אירוע מזעזע נוסף של התעללות בנשים בהודו: ביום חמישי האחרון מתה נערה בת 18 לאחר שנשרפה על ידי חמישה גברים במדינת אוטר פראדש שבצפון הודו. הגברים חשודים כי שפכו בנזין על גופה של הנערה, ולאחר מכן הבעירו אותה - בעודה בחיים.

מפקח המשטרה המקומית, ראג'ש קרישן, סיפר כי הצעירה, שסבלה מכוויות על 95% משטח גופה, "נזרקה מחוץ לביתה לאחר שהוצתה על ידי חבורת הגברים. היא נזקקה לטיפול רפואי, ומתה במהלכו". כמו כן, קרישן חשף כי חשוד אחד בהתעללות המזעזעת כבר נעצר, והמשטרה ממשיכה בחיפושיה אחר ארבעת החשודים הנוספים.

אלפים מפגינים בהודו לציון מות קורבן האונס הקבוצתי. AP
אירוע לזכר מות הנערה שנאנסה באכזריות בחודש דצמבר במחאה על מקרי האונס הרבים/AP

במהלך השנה האחרונה עלו לכותרות בתת היבשת כמה אירועים קשים של התעללות בנשים, שאף זכו לתהודה רבה ברחבי העולם כולו. בחודש שעבר דווח על מקרה נוסף באוטר פראדש במסגרתו הוצתה ונאנסה סטודנטית בת 20. כמו כן, עוד באותו חודש נחשף כי שלושה גברים אנסו תיירת אמריקנית במדינת מאדיה פראדש שבמרכז הודו. האירוע אירע במנאלי, אזור תיירותי מבוקש כ-500 קילומטרים מהבירה דלהי.

מאסרי עולם לאונסי התיירת משוויץ

שני אירועים אלימים אלו הגיעו כמה חודשים לאחר אונס מזעזע של תיירת, שעורר תרעומת גדולה בהודו ומחוצה לה. בני זוג משוויץ, גבר ואישה, ששהו במדינה במסגרת טיול בן שלושה חודשים נשדדו והותקפו על ידי חבורה של שמונה גברים. חלקם אף אנסו את האישה, בת 39, בעת ששאר הגברים בחבורה אחזו בבעלה. אמש גזר בית משפט במדינה מאסר עולם על שישה חברים בקבוצת הגברים, שנמצאים בטווח הגילאים שבין 22 ל-30, באשמת אונס התיירת.

בסוף חודש דצמבר האחרון התעורר גל מחאה עממי של מיליוני אזרחים בהודו, לאור תקיפה של סטודנטית לרפואה בת 23. הצעירה הוכתה באכזריות, נאנסה על ידי קבוצת גברים במשך שעה והושלכה מאוטובוס במהלך נסיעה בניו דלהי. היא הוטסה לבית חולים בסינגפור לצורך הטיפול בה, אך מצבה הידרדר והיא מתה כעבור כמה ימים. ארגונים למען זכויות נשים, שעסקו בנושא ביתר שאת בעקבות האירוע, אמרו כי רוב מקרי האונס והתקיפה המינית בהודו אינם מדווחים, וכי לרוב התוקפים אינם נענשים. בניו דלהי בלבד יש את המספר הרב ביותר של פשעים על רקע מיני מבין כל הערים הגדולות במדינה, כשבכל 18 שעות בממוצע מדווח למשטרה על אונס.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully