וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירת משוויץ נאנסה לעיני בעלה במרכז הודו

16.3.2013 / 15:15

הזוג הותקף בשעת ערב ביער במדינת מאדיה פראדש על ידי שמונה גברים, ארבעה מהם אנסו את האישה. התוקפים גם שדדו את רכושם של השניים. המשטרה: "החשודים זוהו, ייעצרו בהקדם"

בני זוג משוויץ שטיילו במדינת מאדיה פראדש שבמרכז הודו דיווחו היום (שבת) למשטרה המקומית כי נשדדו והותקפו הלילה על ידי חבורה של שמונה גברים, שחלקם גם אנסו את האישה, בת 39. לפי הדיווח, ארבעה גברים אנסו את התיירת, בעוד השאר אחזו בה ובבעלה. רופא בבית החולים בעיר גוואליור הסמוכה שבדק את בני הזוג אישר כי האישה נאנסה, וסיפר כי על גופה נמצאו סימני חבלה רבים. בני הזוג היו בעיצומו של טיול בן שלושה חודשים בהודו.

משפט האונס הקבוצתי נפתח - ההפגנות נמשכות. רויטרס
אזרחים הודים מפגינים במחאה על האלימות כלפי נשים/רויטרס

"בני הזוג יצאו מאורצ'ה ברכיבה על אופניים והחליטו להתמקם ביער, בדומה לתיירים אחרים", אמר קצין המשטרה המקומית אזפל דטיה ל"טיימס אוף אינדיה". לדבריו, "כמה גברים בלתי מזוהים החלו להכות אותם ואז גנבו את המחשב הנישא שהיה ברשותם, וכן כסף מזומן, מצלמה וטלפונים סלולריים". הוא ציין כי התקיפה בוצעה בעזרת כלי נשק ומקלות. מפקד המשטרה המקומית, ננדן קומאר דוביי, אמר כי החשודים במעשה זוהו וכי הם ייעצרו בהקדם.

יו"ר הנציבות הלאומית למען האישה בהודו, ממטה שארמה, הפנה אצבע מאשימה לעבר מושל מדינת מאדיה פראדש, בטענה כי הוא נכשל בריסון האלימות נגד נשים. "הממשלה צריך להתייחס בכובד ראש למה שקורה עם הזרים", אמר שארמה. "הפשיעה נגד נשים במאדיה פראדש נמצאת בעלייה, ועל הממשלה המקומית לנקוט מדיניות מחמירה במטרה לשים קץ לאירועים מסוג זה". הוא טען כי המדינה מגלה חוסר רגישות מוחלט בנושא. "הנאשמים צריכים לבוא על עונשם, ועלינו לבחון כיצד הודו נראית בעיני העולם". לאחרונה נאנסה במאדיה פראדש אישה מצפון קוריאה על ידי מנהל המלון שבו שהתה.

זהו איננו האונס הקבוצתי הראשון שאירע בהודו בחודשים האחרונים. בחודש דצמבר האחרון נאנסה והוכתה סטודנטית בת 23 במהלך נסיעה באוטובוס ציבורי בבירה ניו דלהי. המקרה עורר מחאה ציבורית נרחבת בתת-היבשת על מצבן של הנשים ההודיות. כשבועיים לאחר האונס, שבסופו הושלכה הצעירה לצד הדרך כשהיא עירומה ומדממת, היא מתה מפצעיה בבית חולים בסינגפור שאליו הועברה. ביום שני האחרון נמצאה גופתו של אחד מששת הנאשמים באונס, שהתאבד בתאו בבית הכלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully