וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה הודית נחטפה בקיוסק ונאנסה במשך 17 חודשים

הסטודנטית, שסוממה ונחטפה באפריל 2012, סיפרה כי שוטרים שהוזעקו לדירה בה הוחזקה אנסו אותה אף הם. בתקופת השבי הרתה לחוטף. המשטרה לא התייחסה לתלונה שהגישה משפחתה

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

(גזר דין מוות לארבעת המורשעים באונס ורצח הצעירה באוטובוס, בשבוע שעבר)

סטודנטית הודית נחטפה, עונתה ונאנסה מספר רב של פעמים על ידי בעלים של מזנון במשך 17 חודשים, לאחר שסימם את האוכל שלה עת שלמדה בקולג'. הצעירה בת ה-20 נעלמה מהיידראבאד שבאנדרה פראדש באפריל 2012, והצליחה להימלט משוביה רק החודש. המקרה עורר את זעמם של תושבי עירה, שיצאו לרחובות. למעלה מ-15 אלף בני אדם הצטרפו לקמפיין אינטרנטי התומך בצעירה.

סטיפרקש סינג, הבעלים של מזנון בקולג' TRR, נעצר. טארון ג'ושי, סגן הממונה על אזור דרום, אמר לחדשות המפרץ כי צפויה "חקירה חסרת פניות ומהירה בדרג גבוה". הסטודנטית סיפרה כי סינג סימם אותה כשערבב משהו באוכל שלה, אז לקח אותה לדירה, שם אנס ועינה אותה וכבל אותה בחגורה. במהלך 17 החודשים המחרידים הללו, סיפרה, הגיעו בשלב מסוים שלושה שוטרים לדירה שבה הוחזקה לאחר שהתקבלה תלונה על ידי שכנים. אך במקום לעזור לה, היא אמרה כי בהצעתו של סינג, הם אנסו אותה גם כן ועזבו.

הפגנות ברחבי הודו נגד תקיפות מיניות ומעשי אונס. AP
הפגנות נגד תקיפות מיניות ואונס בהודו, בחודש שעבר/AP

לדבריה, סינג החזיק אותה בדירה במשך החודש הראשון והעביר אותה למקום אחר בעזרתה של אישה אחרת. היא סיפרה כי החוטף שלה אמר לה שאנס ורצח בנות מוסלמיות לפניה, אך בזכות חבריו רבי העוצמה היה מוגן מהעמדה לדין. בתלונה שהגישה למשטרה אמרה: "הוא נהג להגיד לי שאני אהיה המוסלמית החמישית שהוא אנס, ירצח וישליך לנהר. הוא טען שאביו הוא איש ביטחון לשעבר ואחיו הוא עורך דין פלילי שתמיד הצליח לעזור לו לא להיתפס על ידי המשטרה".

במאי 2012 היא הצליחה לגנוב את הטלפון הסלולרי של סינג והתקשרה לאחיה. עם זאת, למרות פניית משפחתה למשטרה, לא התייחסו לתלונה. היא הצליחה להימלט רק ב-4 בספטמבר השנה, אחרי שסינג השתכר והותיר את הדלת פתוחה. במהלך שהותה בשבי היא נכנסה להריון וסינג הכריח אותה לעבור הפלה. המקרה יידון על פי החוקים הנוקשים שחוקקו לאחרונה, אשר הוצגו השנה בעקבות האונס הקבוצתי והרצח של סטודנטית באוטובוס בניו דלהי.

לקריאה נוספת
הודו: הזמינה את האנס לביתה – והציתה אותו למוות
פרקליט האנסים בהודו: ”הייתי שורף את הנערה בחיים”
הודו: ארבעה מורשעים באונס קבוצתי נידונו למוות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully