וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה שחקן רוגבי "עשה קרניים" לראש ממשלת בריטניה?

התקרית המביכה אירעה מחוץ לדאונינג 10, במהלך צילום משותף עם שחקני הנבחרת. "מתנצל שהשתובבתי בצילומים. לא התכוונתי לפגוע", כתב השחקן מאנו טוילאגי

עריכה: יאיר דניאל

חסר נימוסים בריטיים: שחקן בנבחרת הרוגבי של אנגליה נאלץ להתנצל בפני ראש הממשלה, דיוויד קמרון, לאחר ש"עשה לו קרניים" אתמול (שני) במהלך צילום משותף. מאנו טוילאגי בן ה-22 עמד לצדו של קמרון בצילום של הנבחרת האנגלית והאירית מול בית ראש הממשלה ברחוב דאונינג 10. כשהתאספו במדרגות בחוץ, עמדו השחקנים בסדר מופתי כשראש הממשלה עמד במרכז התמונה. טוילאגי המחויך הרים את ידו בזריזות מאחורי ראשו של קמרון ועורר זעם.

לאחר התקרית, פרסם הספורטאי התנצלות בחשבון הטוויטר שלו והביע חרטה. "מתנצל שהשתובבתי בצילומים. לא התכוונתי לפגוע", צייץ טוילאגי. "היה יום נהדר ברחוב דאונינג. תודה לראש הממשלה שאירח אותנו".

זוהי לא הפעם הראשונה שטוילאגי מסתבך: בשנת 2011 הוא נקנס ב-3,000 פאונד לאחר שקפץ ממעבורת במהלך הקמפיין לקראת המונדיאל. הוא עוכב על ידי המשטרה וננקטו נגדו צעדים משמעתיים בנבחרת. חבריו לקבוצה היו משועשעים מהתקרית האחרונה, והגיבו אף הם בטוויטר. "הבחור פשוט לא מסוגל לעצור בעד עצמו", כתב שחקן הנבחרת בן יאנגס.

לקריאה נוספת
לחץ מבית? ”רעיית קמרון לוחצת להתערבות בסוריה”
רומן סודי מסעיר את בריטניה: ”ראש הממשלה בהלם”
יהלום המחלוקת: האבן שהעיבה על ביקור קמרון בהודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully