וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוחת בבית: הנסיך וויליאם פורש מחיל האוויר

ארמון קנזינגטון הודיע כי יורש העצר והאב הטרי יעזוב את תפקידו כטייס מסוקים. הדוכס מקיימברידג' יתפנה לצדקה, ולפעילות בתחום השימור של מינים המצויים בסכנת הכחדה

צילום: רויטרס, עריכה: מיכל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

הנסיך וויליאם פורש מתפקידו כטייס מסוקים בחיל האוויר של הוד מלכותה, בתום למעלה משבע שנים של שירות צבאי התנדבותי. "הדוכס מקיימברידג' יסיים את שירותו המבצעי בכוחות המזוינים", נמסר הבוקר (חמישי) מבית המלוכה, יומיים אחרי שהשלים הנסיך את המשמרת האחרונה בטייסת, שבסיסה בוויילס.

דובר מטעם ארמון קנזיגטון אמר כי הנסיך והאב הטרי, השני בתור לכתר הבריטי, יתמקד כעת במשימות מלכותיות ובפעילות צדקה, יחד עם רעייתו קייט מידלטון. לפי שעה, הוא לא צפוי לקבל על עצמו תפקידים ציבוריים נוספים. "הנסיך ויליאם ירחיב את פעילותו בתום השימור, בייחוד בנוגע למינים המצויים בסכנת הכחדה", אמר דובר הארמון.

הנסיך וויליאם במסוק החילוץ של חיל האוויר הבריטי. GettyImages
הנסיך בתא הטייס במסוק החילוץ שהפעיל בשירותו/GettyImages

לדברי הארמון, הנסיך "ימשיך בפעילות צדקה בנושאים הקשורים לילדים ולצעירים, לחיילי הצבא ולגמלאי השירות". הארמון מסר עוד כי הדוכס והדוכסית מקיימברידג' ימשיכו לתמוך בעבודה של המלכה אליזבת ושל בני המשפחה – בבריטניה ומחוצה לה – בשיתוף הקרן שלהם ושל הנסיך הארי. בשבועות הקרובים עתיד הזוג המלכותי להעביר את מיטלטליו מביתם הזמני בווילס, שם התגוררו עקב שירותו של הנסיך, לארמון קנזינגטון שבלונדון.

אנדרו פלפורד, קצין בכיר בחיל האוויר הבריטי, אמר כי וויליאם היה חלק אינטגרלי מכוח החיפוש וההצלה של חיל האוויר. "במסגרת שירותו, לעתים בתנאים התובעניים ביותר, הנסיך תרם ישירות להצלת חיים בהרי צפון ווילס ומהים האירי", אמר הקצין. "הוא זכה להערכה מצד כל מי שעבד לצדו ונחשב טייס מוכשר ומקצועי".


לקריאה נוספת:
קייט מידלטון "נהנית מכל רגע" מאז הפכה לאם
הנסיך וויליאם: "אני החלפתי את החיתול הראשון"
סוף עצוב: הנסיך ויליאם הוקפץ לחילוץ, הטובע מת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully