וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עצוב: הנסיך וויליאם הוקפץ לחילוץ, הטובע מת

בערב השנה החדשה נשאר הדוכס מקיימברידג' בכוננות, והוזנק לסייע באיתורו של גבר שנסחף לים עם כלבו. אחרי 90 דקות של טיסה במזג אוויר גרוע ובחשיכה, הופסקו פעולות החילוץ

בניגוד לרבים שהעבירו את ערב השנה החדשה בחגיגות ובספירה לאחור לקראת הנשיקה המסורתית, הדוכס מקיימברידג' – הלא הוא הנסיך וויליאם - נאלץ להיפרד ל-24 שעות מאשתו ההרה קייט מידלטון לצורך כוננות שגרתית בבסיס הצבא בוויילס שבו הוא משרת. היום (רביעי) מתברר כי הנסיך, בן 30, זכה בכל זאת ללילה סוער, מכיוון שהוא הוקפץ לחלץ אדם שנסחף למים וטבע בצפון-מזרח אנגליה.

כלי תקשורת בבריטניה דיווחו כי בשעה חצות ורבע, בלילה שבין שני לשלישי, הוקפץ וויליאם לטיסה כדי לסייע באיתורו של פול מוריס, גבר בן 41, שסייר במזח בבלקפול ונסחף לים. ככל הנראה, מוריס, שטייל עם כלבו, ניסה להציל את הכלב שנסחף בגל גבוה, ונקלע אף הוא למערבולת ונסחף ללב ים. ידיד של הגבר שטייל עמו הצליח להיחלץ ולהזעיק עזרה, ומסר כי מוריס לא ידע לשחות.

הנסיך וויליאם במסוק החילוץ של חיל האוויר הבריטי. GettyImages
הפעם החילוץ כשל. מסוקו של הנסיך וויליאם/GettyImages

לפי הדיווחים, מסוקו של הנסיך הוקפץ לאוויר תוך דקה אחת, ועשה במהירות את דרכו לבלקפול מבסיסו בווילס, מרחק של כמאה קילומטרים בקוו אווירי. המסוק שהה באוויר כ-90 דקות, בחשיכה ובמזג אוויר קשה שכלל רוחות עזות במהירות של 80 קמ"ש. וויליאם סייע בתאורה לסירות משמר החופים שחיפשו אחר האיש, וניסה גם הוא לאתר את הטובע. לאחר זמן רב ובשל רדת החשיכה, הופסקו החיפושים, וכעת המשטרה מעריכה כי האיש לא שרד את השהות הארוכה במים הקרים. משמר החופים המקומי מסר כי לא מתוכננים חיפושים נוספים אחרי הגופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully