וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האחות שנמתחה ניסתה להתאבד פעמיים לפני כשנה"

לפי דיווחים בהודו, ג'סינטה סלדאנה, קורבן המתיחה של השדרנים שביררו על מצבה של קייט מידלטון, ניסתה לשים קץ לחייה באמצעות כדורים ובקפיצה מבניין וקיבלה נוגדי דיכאון

צילום: רויטרס, עריכה יותם ב-דוד

(צפו בהלווייתה של האחות ג'סינטה סלדאנה בהודו)

ג'סינטה סלדאנה, האחות שנמתחה על ידי צמד השדרנים האוסטרלים שניסו לקבל מידע על מצבה של קייט מידלטון והתאבדה, ניסתה להתאבד פעמיים לפני כשנה וקיבלה תרופות נוגדות דיכאון - כך מדווחים הבוקר (ראשון) כלי תקשורת בהודו.

סלדאנה בת ה-46 נמצאה תלויה סמוך לבית החולים בו עבדה יומיים לאחר המתיחה. צמד השדרים התחזו למלכה אליזבת' ולנסיך צ'ארלס וביקשו לקבל פרטים על מצבה של מידלטון, שאושפזה לאחר שסבלה מבחילות בוקר קשות בשל הריונה, וסלדאנה נפלה בפח.

לפי דיווח ב"דיילי מייל" הבריטי, המבוסס על פרסומים בהודו, סלדאנה ניסתה בדצמבר שעבר לשים קץ לחייה באמצעות כדורים במהלך ביקור משפחתי בהודו. היא שרדה לאחר שהובהלה לבית החולים, אך ניסתה להתאבד שוב תשעה ימים לאחר מכן באמצעות קפיצה מבניין. סלדאנה אושפזה לכמה ימים בטיפול נמרץ ולאחר מכן קיבלה טיפול פסיכיאטרי וקיבלה מרשם לשורת תרופות נוגדות דיכאון למשך תשעה חודשים.

האחות לא סיפרה על המתיחה לבני משפחתה

משפחתה הוזהרה כי היא עלולה לנסות להתאבד שוב. הטיפול התרופתי היה אמור להיגמר בחודש ספטמבר ולא ברור אם היא קיבלה טיפול נוסף או האם בבית החולים בו הועסקה ידעו על מצבה.

עיתון הודי דיווח כי בני משפחתה של סלדאנה סיפרו שהאחות כל כך התביישה לאחר המתיחה, עד כדי כך שלא גילתה על כך לבעלה או לילדיה למרות ששוחחה עימם בטלפון מספר פעמים. לדברי בני המשפחה בבנגלאור, היא אמרה לבעלה לצפות בחדשות אך לא ציינה בפניו כי היא עומדת במרכז המתיחה. "הפעם הראשונה שבה בעלה גילה כי היא קורבן המתיחה היתה כשהמשטרה אמרה לו שהיא מתה. אף אחד במשפחה לא ידע", אמר אחיה נאבין סלדאנה. "הם דיברו מספר פעמים באותו שבוע, אך היא לא אמרה לו או לילדיה דבר על כך".

בתוך כך, הסקוטלנד יארד בודק את הנסיבות שהובילו להתאבדות האחות, ודו"ח הוגש לתביעה בבריטניה כדי לבדוק האם יש להאשים בעבירה פלילית את השדרנים מל גרייג ומייקל כריסטיאן שביצעו המתיחה. בנוסף, עדיין לא ברור האם השניים יוסגרו מאוסטרליה לבריטניה במקרה שאכן יועמדו לדין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully